تاریخ انتشارجمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰
کد مطلب : ۴۱۳۴۱۲
مسئول شمارش آرای مردمی فیلم‌های جشنواره فجر اعلام کرد: نتیجه شمارش آرا از بین ۲۱ فیلم تا پایان روز ۲۰ بهمن اعلام خواهد شد و فیلم سینمایی «پسرکشی‌» از گردونه رقابت به دلیل نبود فرصت نمایش برابر حذف می‌شود.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،  علی آشتیانی‌پور در گفت‌وگویی ، درباره اینکه تا چه تاریخی نتیجه شمارش آرای فیلم های مردمی اعلام می‌شود؟ گفت: شمارش آرا به‌طور طبیعی تا پایان روز ۲۱ بهمن ادامه دارد که سه فیلم اول و نیز برگزیده نهایی در مراسم اختتامیه در روز بیست و دوم اعلام می‌شود اما آنچه برای انتشار در رسانه‌ها اعلام خواهیم کرد تا پایان روز بیستم خواهد بود و نتیجه شمارش دو روز آخر جشنواره هم با اعلام اسامی ۵ فیلم همراه است.
وی درباره وضعیت فیلم «پسر کشی» در رای گیری مردمی پس از برگشت فیلم «خورشید» مجید مجیدی به جدول جشنواره توضیح داد: از ابتدا تلاش کردیم بعد از آنکه فیلم «پسرکشی» جایگزین فیلم «خورشید» شد عدالت برای این فیلم در جدول نمایش های مردمی لحاظ شود اما با برگشتن «خورشید» این شرایط عملاً فراهم نمی‌شد و باید این مسئله را به اطلاع سازندگان این فیلم می رساندیم که در نهایت تقریباً از روز گذشته و رسما از امشب فیلم «پسر کشی» هم ازگردونه رقابت های مردمی برای انتخاب بهترین فیلم از نگاه تماشاگران حذف خواهد شد.
به گزارش ایسنا، هفت فیلم برتر آرای مردمی تا روز ششم بدون اولویت به شرح ذیل است:درخت گردو،آبادان یازده 60،دوزیست،شنای پروانه،روزبلوا،مغز استخوان،روز صفر.
فیلم «پسر کشی» محمد هادی کریمی که از گردونه رقابت آرای مردمی کنار گذاشته شده است،طی چند روز گذشته پیش از آماده شدن نسخه «خورشید» فیلم مجید مجیدی،جایگزین سانس های نمایش این فیلم شد اما با رسیدن فیلم مجیدی به جشنواره، جدول نمایش این فیلم دستخوش تغییر شد و تاکنون دبیر جشنواره فیلم فجر درباره این جا به جایی و اجحافی که در حق فیلم «پسر کشی» شد،پاسخی نداده است.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما