تاریخ انتشاردوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲
کد مطلب : ۴۱۳۱۱۲
مسئول بسیج رسانه مازندران با اشاره به برنامه‌های شاخص دهه فجر، گفت: گرامیداشت شهید سپهبد قاسم سلیمانی از برنامه شاخص این دهه است.
۰
plusresetminus
گرامیداشت اربعین سردار سلیمانی برنامه شاخص دهه فجر است/مدافع آرمان‌های انقلاب باشیم
عبدالمهدی حق شناس در گفت و گو با خبرنگار بلاغ با اشاره به چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: 19 عنوان برنامه در ایام دهه فجر خواهیم داشت تا با همراهی اصحاب رسانه در جهت دفع حملات و شبهات متعددی که دشمن ایجاد می کند گامی موثر برداریم و مدافع آرمان های انقلاب باشیم.
 
وی هدف بسیج رسانه را تولید محتوا عنوان کرد و گفت: نبود محتوای ناب در حوزه آرمان های انقلاب، جامعه به ویژه جوانان را به سمت افکاری که دشمنان تزریق می کنند، سوق می دهد، برگزاری کارگاه‌های سواد رسانه ای چه در مدارس، مهدکودک ها و مساجد می‌تواند جوانان را به آرمان های انقلاب علاقمند کند.
 
مسئول بسیج رسانه استان مازندران تصریح کرد: فراخوان طراحی عکس، عکس نوشته، موشن گرافی و کلیپ کوتاه از دهه فجر و شهدای مقاومت، غبارروبی مزار شهدا، حضور در منزل خانوادهای شهدا، توزیع و چاپ پوستر، تیرزهای دهه فجر که با همکاری اداره کل ارشاد اسلامی انجام شد.
 
حق شناس ادامه داد: نشست کانون شورای تبیین گام دوم انقلاب اسلامی، نشست های بصیرتی و برگزاری کاراگاه های سواد رسانه ای در مهد کودک ها، ادارات، مساجد که شاهد تشنگی جوانان و حضور پرشورشان هستیم.
 
وی با اشاره به برنامه ها ی شاخص دهه فجر یادآور شد: گرامیداشت شهید سپهبد سلیمانی از برنامه شاخص این دهه است، تشکیل کمپین حماسه حضور اربعین شهادت سردار سلیمانی و برنامه زیباترین عکس ها از حضور وارثان انقلاب از دیگر برنامه های بسیج رسانه در چهل و دومین سالگی انقلاب است.
 
مسئول بسیج رسانه استان مازندران، بسیج رسانه را بسیج شدن همه رسانه ها دانست و بیان کرد: هدف بسیج رسانه، این نیست که رسانه ها باید بسیج شوند، بلکه بسیج شدن همه رسانه ها ست، تا برای کیان و آرمان های کشور دفاع کنند.
 
این مسئول خاطرنشان کرد: رسانه های دشمن می خواهند جامعه نسبت به آینده ناامید شود؛ تدابیر حکیمانه رهبری باعث شده تا به امروز موفق نباشند، چه در عرصه سیاسی و چه در عرصه حماسی شاهد حضور پر شور مردم با ارمان های انقلاب هستیم.
 
حق شناس بسیج رسانه مازندران را دارای بیشترین کانون های بسیج رسانه خواند و اظهار کرد: در تمام شهرستان ها دفاتر فعال دایر است و کانون های برتر کشوری از این استان انتخاب می شوند، هدف ما تولید محتوا و کادر سازی خوب است که توانسیتم فعالیت های خوبی داشته باشیم.
 
انتهای پیام/              
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴