جانشین فرمانده سپاه کربلا اعلام کرد

اجرای 9600 برنامه سپاه مازندران در ایام دهه مبارک فجر

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸
کد مطلب : ۴۱۳۰۱۸
جانشین فرمانده سپاه کربلا از اجرای 9 هزار و 600 برنامه سپاه کربلا در ایام دهه فجر در استان خبر داد.
۰
plusresetminus
اجرای 9600 برنامه سپاه مازندران در ایام دهه مبارک فجر
به گزارش بلاغ، حسین محمدرضایی در نشست خبری چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سپاه کربلا اظهار کرد: دهه فجر دهه نمایش اقتدار و عظمت ایران اسلامی بوده و بر همه واجب است تا شور انقلابی را در جامعه برپا کنیم.

وی با بیان اینکه دهه فجر فرصتی بوده تا دستاوردهای عظیم انقلاب را برای جوانان بازگو کنیم، خاطرنشان کرد: شعار امسال دهه فجر «انقلاب اسلامی، زنده و پویا در پرتو ولایتمداری، جهاد و مقاومت» اعلام شده است.

جانشین فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی نعمتی بوده که خداوند برای ما هدیه کرده و باید قدردان انقلاب باشیم، تصریح کرد: مردم سالاری دینی از دستاوردهای اساسی انقلاب بوده و پیشرفت‌های عظیم علمی، استقلال سیاسی و امیدبخشی به مردم از اثرات دیگر انقلاب بوده است.

این مسئول با بیان اینکه انقلاب اسلامی ابهت دو ابرقدرت غرب وشرق را شکست، ادامه داد: اما دشمنی دشمن ادامه پیدا کرد و ائتلاف جهانی و تحریم برعلیه انقلاب شکل گرفت، لذا ایران اسلامی با همه این تحریم‌ها در زمینه‌های نظامی و دفاعی و دست یابی به موشک نقطه زن، همچنین بخش عمرانی و سدسازی و پالایشگاه سازی  و خودکفایی در تولید بنزین، در صنعت هسته‌ای و تولید برق، در بخش علمی و پزشکی ایران به پیشرفت‌های چشمگیری رسید.

رضایی با بیان اینکه گام دوم انقلاب،بصیرت افزایی ، تبیین اندیشه‌ های ناب امامین انقلاب ، الگوسازی سردار شهید قاسم سلیمانی ، تقویت هویت ملی و توسعه همه جانبه انقلاب اسلامی از راهبردهای محتوایی برنامه ‌های دهه فجر انقلاب است، اظهار کرد: دست آورد ها و پیشرفت ‌های انقلاب و جلوه‌ های کارآمدی نظام در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی،دفاعی، علمی و فناوری برای جوانان و نوجوانان در برنامه های دهه فجرتبیین خواهد شد.
 
وی با اشاره به شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی گفت: ترور ناجوانمردانه این شهید بزرگوار نشان از شکست آمریکاست و عزت و بزرگی انقلاب اسلامی است چرا که آمریکای جنایت کار در مواجهه با جبهه انقلاب و محور مقاومت همچون منافقین رو به ترور آورده است و این چیزی جز زبونی و ترس آمریکا ندارد و راه شهید سلیمانی تا نابودی کامل آمریکا و اذانب خونخوارش ادامه دارد.

جانشین فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه باوجود تمام پیشرفت‌ها در زمینه اقتصاد عقب هستیم و مشکل داریم، ادامه داد: برای آنکه در اقتصاد پیشرفت کنیم باید به عصر انقلاب رجعت کنیم.

این مسئول با اظهار تاسف از اینکه در بخش اقتصادی دچار خود تحریمی هستیم، افزود: آنقدری که مشکلات اقتصادی را به آمریکا نسبت می‌دهیم چندین برابر مشکل در کشور وجود دارد که برخی دولتی‌ها و فقط هم منحصر به دولت حاضر نیست، برمیگردد.

رضایی با بیان اینکه سپاه کمک کار دولت است، ادامه داد: خودتحریمی توسط مجلس و برخی از قوانین، نظام بانکی، رسانه‌ها و برخی از روحانیون و دانشگاه بوجود آمد که باید برای پیشرفت در تمامی همه حوزه این خود تحریمی را برداشت.

وی دهه فجر را میدانی برای قدرشناسی از شهدا و تجدید عهد با آرمان‌های انقلاب دانست و گفت: تا وقتی مردم ما بصیر و گوش به فرمان ولایت هستند، نگران آینده انقلاب نیستیم.

جانشین فرمانده سپاه کربلا از اجرای 9 هزار و 600 برنامه در سراسر استان داد و گفت: 2 هزار و 238 یادواره شهدا در 2 هزار مدارس باعنوان لاله‌های روشن، هزار و 706 برنامه ورزشی، 284 اردوی جهادی، افتتاح 13 پایگاه  مقاومت، افتتاح 5 سالن ورزشی، در ساری نکا، قائم شهر، امل و بابل، 85 پروژه محرومیت زدایی و عمرانی، 27 طرح اقتصاد مقاومتی، 3 هزار و 515 نشست بصیرتی و فرهنگی، 670 برنامه دیدار با خانواده معظم شهدا، 874 دیدار با ایثارگران، 322 نمایشگاه علمی، 364 نمایشگاه فرهنگی،145 نمایشگاه هنری و 94 نمایشگاله اقتصاد مقاومتی از اهم برنامه‌ها است.

این مسئول با اشاره به برنامه های شهادت حاج قاسم سلیمانی، یادآور شد: برنامه های با محوریت شهادت سردار سلیمانی از زمان شهادت تا چهلم شهید در مازندران در حال برگزاری است.

رضایی به شعار امسال جشن های انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: شعار محوری امسال «انقلاب اسلامی، زنده و پویا در پرتو ولایت‌مداری، جهاد و مقاومت» است و در ایام الله دهه فجر جشن‌های مختلفی به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی در پایگاه ها و مساجد استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به سابقه درخشانی موجود در کشور و ملت، گفت: برای ساختن ایران در همه زمینه‌ها باید به توانمندی‌های داخلی توجه کنیم و دهه فجر فرصتی برای پاسداشت ارزش‌ها و تجدید بیعت با شهدا، امام راحل و مقام معظم رهبری برای ادامه مسیر تعالی بخش است.
 
انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴