تاریخ انتشارجمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳
کد مطلب : ۴۱۲۸۸۰
امام جمعه نکا گفت: امروز آمریکا معامله قرن را مطرح کرده که کلاهبرداری قرن است چراکه با آن آواره‌ها آواره‌تر شده و فلسطین مظلوم نیز در این معامله نابود می‌شود.
۰
plusresetminus
«معامله قرن» کلاهبرداری تمام عیار امریکاست
به گزارش بلاغ، حجت‌الاسلام محمدصادق محمدی لائینی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه شهرستان نکا با اشاره به راهکارهای محبوبیت انسان نزد خدا، پیامبر و مردم، اظهار کرد: هر کسی که کار مخلصانه و عمل خالص برای خدا انجام دهد سبب افزایش محبوبیتش می‌شود.

وی اخلاق خوب را دومین راهکار محبوبیت برشمرد و افزود: اخلاق خوب انسان را زنده می‌کند چراکه مردم عاشق کسی می‌شوند که دانا، متدین و مردم‌دار با اخلاق خوبی باشد که در این صورت محبوبیت انسان میان مردم زیاد می‌شود.

امام جمعه نکا با گرامیداشت فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی، مطرح کرد: دو عامل پیروزی انقلاب یکی نقش برجسته امام راحل در کنار مردم و دیگری مکتب بوده است که مردم را حرکت داد و ابتدا انقلاب را در دل خود مردم ایجاد کرد تا با اتحاد و همسویی مردم این صحنه روی دهد.
این مسئول اضافه کرد: شاید از همه مهمتر نقش محوری مدیریت انقلاب توسط امام راحل بود که امروز امتداد خط امام راحل توسط رهبر معظم انقلاب است و باید این مولفه‌ها توسط رهبری انقلاب و مردم ادامه دارد.
وی گفت: باید ببینیم شعارهای انقلاب ما محقق شده است یا نه که مهرورزی و عشق به مردم، توجه به حقوق مردم، نگاه ویژه به مستضعفان، معیشت و زندگی مردم، زندگی متعادل، حمایت از طبقه محروم برای همیشه از جمله آن بوده است.
 
* خدمات بی‌شمار انقلاب اسلامی
محمدی لائینی تصریح کرد: رفع فساد، فقر و تبعیض دیگر شعار انقلاب است و باید ببینیم که وضع موجود همان وضع مطلوب است یا نه که البته نباید بی‌انصافی کنیم چراکه نظام خدمات فراوانی به مردم داشته اما تقاضا و نیاز زیاد است تاجایی که همه دولت‌ها خدماتی داشته‌اند که بعضی کمتر و بعضی بیشتر بوده البته از کمک کاری‌ها، ضعف مدیریتی و نداشتن کفایت سیاسی برخی دولت‌ها انتقاد داریم.

وی افزود: عمدتا بدنه نظام بدنه خوبی است که با هر تفکری که شاید با سلیقه ما موافق نباشد کارهایی کردند و باید منصف باشیم همچنین مشکلات ما نیز زیاد است که تحریم نیز وجود دارد و در داخل هم خودمان به هم رحم نمی‌کنیم که همه اینها اثرگذار است.
خطیب جمعه نکا اذعان کرد: مهمترین خدمتی که نظام کرده حفظ عزت و استقلال کشور است که این مردم عزیز و مستقل بوده و ذلیل نیستند که ما تنها کشوری هستیم که در رأس هرم آن تفکر شیعی از رهبر و رئیس جمهوری تا سایر مسئولان شیعه هستند.
 
* تنها ایستاده برابر آمریکا در جهان
این مسئول اضافه کرد: تنها کشوری که جرأت دارد به آمریکا حمله کرده، سیلی بزند و آن را به زانو در بیاورد و تنها کشوری که با سیاست‌های آمریکا، انگلیس و اروپا در گام 40 ساله مقابله کرده و می‌کند جمهوری اسلامی ایران است.

وی گفت: تنها کشوری که از هیچ قدرتی هرچند به ظاهر خیلی قوی نمی‌ترسد جمهوری اسلامی ایران بوده و تنها کشوری که آمریکا هیچ نقشی در تصمیمات آن ندارد جمهوری اسلام ایران است.

محمدی لائینی این عزت و استقلال را بزرگترین سرمایه دراختیار کشور ایران برشمرد و تأکید کرد: امروز آمریکا معامله قرن را مطرح کرده که کلاهبرداری قرن است چراکه با آن آواره‌ها آواره‌تر شده و فلسطین مظلوم نیز در این معامله نابود می‌شود.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲