کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه نکا:

«معامله قرن» کلاهبرداری تمام عیار امریکاست

11 بهمن 1398 ساعت 13:13

امام جمعه نکا گفت: امروز آمریکا معامله قرن را مطرح کرده که کلاهبرداری قرن است چراکه با آن آواره‌ها آواره‌تر شده و فلسطین مظلوم نیز در این معامله نابود می‌شود.


به گزارش بلاغ، حجت‌الاسلام محمدصادق محمدی لائینی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه شهرستان نکا با اشاره به راهکارهای محبوبیت انسان نزد خدا، پیامبر و مردم، اظهار کرد: هر کسی که کار مخلصانه و عمل خالص برای خدا انجام دهد سبب افزایش محبوبیتش می‌شود.

وی اخلاق خوب را دومین راهکار محبوبیت برشمرد و افزود: اخلاق خوب انسان را زنده می‌کند چراکه مردم عاشق کسی می‌شوند که دانا، متدین و مردم‌دار با اخلاق خوبی باشد که در این صورت محبوبیت انسان میان مردم زیاد می‌شود.

امام جمعه نکا با گرامیداشت فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی، مطرح کرد: دو عامل پیروزی انقلاب یکی نقش برجسته امام راحل در کنار مردم و دیگری مکتب بوده است که مردم را حرکت داد و ابتدا انقلاب را در دل خود مردم ایجاد کرد تا با اتحاد و همسویی مردم این صحنه روی دهد.
این مسئول اضافه کرد: شاید از همه مهمتر نقش محوری مدیریت انقلاب توسط امام راحل بود که امروز امتداد خط امام راحل توسط رهبر معظم انقلاب است و باید این مولفه‌ها توسط رهبری انقلاب و مردم ادامه دارد.
وی گفت: باید ببینیم شعارهای انقلاب ما محقق شده است یا نه که مهرورزی و عشق به مردم، توجه به حقوق مردم، نگاه ویژه به مستضعفان، معیشت و زندگی مردم، زندگی متعادل، حمایت از طبقه محروم برای همیشه از جمله آن بوده است.
 
* خدمات بی‌شمار انقلاب اسلامی
محمدی لائینی تصریح کرد: رفع فساد، فقر و تبعیض دیگر شعار انقلاب است و باید ببینیم که وضع موجود همان وضع مطلوب است یا نه که البته نباید بی‌انصافی کنیم چراکه نظام خدمات فراوانی به مردم داشته اما تقاضا و نیاز زیاد است تاجایی که همه دولت‌ها خدماتی داشته‌اند که بعضی کمتر و بعضی بیشتر بوده البته از کمک کاری‌ها، ضعف مدیریتی و نداشتن کفایت سیاسی برخی دولت‌ها انتقاد داریم.

وی افزود: عمدتا بدنه نظام بدنه خوبی است که با هر تفکری که شاید با سلیقه ما موافق نباشد کارهایی کردند و باید منصف باشیم همچنین مشکلات ما نیز زیاد است که تحریم نیز وجود دارد و در داخل هم خودمان به هم رحم نمی‌کنیم که همه اینها اثرگذار است.
خطیب جمعه نکا اذعان کرد: مهمترین خدمتی که نظام کرده حفظ عزت و استقلال کشور است که این مردم عزیز و مستقل بوده و ذلیل نیستند که ما تنها کشوری هستیم که در رأس هرم آن تفکر شیعی از رهبر و رئیس جمهوری تا سایر مسئولان شیعه هستند.
 
* تنها ایستاده برابر آمریکا در جهان
این مسئول اضافه کرد: تنها کشوری که جرأت دارد به آمریکا حمله کرده، سیلی بزند و آن را به زانو در بیاورد و تنها کشوری که با سیاست‌های آمریکا، انگلیس و اروپا در گام 40 ساله مقابله کرده و می‌کند جمهوری اسلامی ایران است.

وی گفت: تنها کشوری که از هیچ قدرتی هرچند به ظاهر خیلی قوی نمی‌ترسد جمهوری اسلامی ایران بوده و تنها کشوری که آمریکا هیچ نقشی در تصمیمات آن ندارد جمهوری اسلام ایران است.

محمدی لائینی این عزت و استقلال را بزرگترین سرمایه دراختیار کشور ایران برشمرد و تأکید کرد: امروز آمریکا معامله قرن را مطرح کرده که کلاهبرداری قرن است چراکه با آن آواره‌ها آواره‌تر شده و فلسطین مظلوم نیز در این معامله نابود می‌شود.
 


کد مطلب: 412880

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/412880/معامله-قرن-کلاهبرداری-تمام-عیار-امریکاست

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com