کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران:

باند جدید فرودگاه رامسر دهه فجر افتتاح می‌شود

10 بهمن 1398 ساعت 13:19

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران گفت: فاز نخست رفع موانع پروازی فرودگاه رامسر با هزینه 10 میلیارد تومانی انجام و در ایام دهه فجر افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.


سعدالله وطن‌خواه در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ از افتتاح باند جدید فرودگاه رامسر طی ایام‌الله دهه فجر خبر داد.

وی افزود: مراسم افتتاحیه آزاد سازی باند جدید فرودگاه رامسر با انجام رفع موانع پروازی در 20 بهمن‌ماه انجام می‌گیرد.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران خاطرنشان کرد: طرح آزادسازی این باند با صرف هزینه 4 میلیارد تومان انجام شد و با اجرای این پروژه، فضای جدید برای تردد و پارکینگ هواپیماها در این فرودگاه ایجاد شد.

وطن‌خواه ادامه داد: با انجام این پروژه، ظرفیت پروازی این فرودگاه از هواپیماهای کوچک پیکر به هواپیماهای متوسط پیکری نظیر ایرباس 320 ارتقا پیدا کرد.

وی اعلام کرد: در این فاز، تجهیزات روشنایی باند جدید فرودگاه نیز با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد تومان انجام شد.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران در پاسخ به این سوال که آیا موانع پروازی این فرودگاه با انجام این پروژه‌ها مرتفع شده است یا خیر، تصریح کرد: این پروژه تنها انجام فاز اول رفع موانع پروازی بوده و کل موانع پروازی مرتفع نشده است.

وطن‌خواه اضافه کرد: برای اینکه این فرودگاه از تمام ظرفیت پروازی خود استفاده کند، باید مجموع فدک تعیین تکلیف شود و با رفع شدن این مانع، تمامی موانع پروازی این فرودگاه مرتفع خواهد شد.

گفتنی است بنا به اظهارات مدیرکل فرودگاه‌های مازندران، فاز نخست رفع موانع پروازی فرودگاه رامسر با صرف هزینه 10 میلیارد تومانی انجام و در ایام دهه فجر افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/


کد مطلب: 412798

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/412798/باند-جدید-فرودگاه-رامسر-دهه-فجر-افتتاح-می-شود

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com