تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳
کد مطلب : ۴۱۲۷۷۷
جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساری گفت: طی ایام دهه فجر بیش از 810 برنامه در سطح شهرستان ساری و حوزه و پایگاه‌های مقاومت اجرا می‌شود.
۰
plusresetminus
اجرای 810 برنامه طی ایام دهه فجر در مرکز مازندران/تحویل 17 مسکن به محرومان و سیل‌زدگان
به گزارش بلاغ؛ روح‌الله صادقی در نشست خبری با اصحاب رسانه مرکز مازندران به مناسبت دهه مبارک فجر با اشاره به اینکه در آستانه سالگرد چهل و یکمین سال از پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم؛ اظهار کرد: این دهه، دهه نمایش اقتدار و عظمت انقلاب اسلامی ایران است و بر همه ما است تا آن شور و نشاط انقلابی را در جامعه برپا کنیم.

وی افزود: این ایام فرصتی است که یکبار دیگر، دستاوردهای عظیم این انقلاب را هم برای مردم و جوانان خودمان و هم مردم و جوانان جوامع اسلامی بازگو کنیم.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساری با بیان اینکه شعار امسال، انقلاب اسلامی زنده و پویا در پرتو ولایت‌مداری، جهاد و مقاومت است؛ خاطرنشان کرد: ما طی این سال‌ها به دستاوردهای عظیمی چه در داخل و چه در خارج و چه در حوزه بین‌الملل دست پیدا کردیم که مردم سالاری دینی، پیشرفت‌های عظیم علمی، استقلال سیاسی و انتقال امیدبخشی به مستضعفان و مردم مظلوم منطقه از مهمترین این دستاوردها است.

صادقی با بیان اینکه طی ایام دهه فجر بیش از 810 برنامه در سطح شهرستان ساری و حوزه و پایگاه‌های مقاومت اجرا خواهد شد؛ اعلام کرد: برنامه‌های متنوعی از جمله دیدار با خانواده‌های شهدا و جانبازان، برگزاری یادواره شهدای دانش آموزی، برگزاری مسابقات ورزشی، مسابقات قرآنی، توزیع سبد کالا به خانواده‌های محرومین، برگزاری نمایشگاه‌های متنوع و چندین رزمایش طی این ایام برنامه ریزی شده است.

وی تصریح کرد: برگزاری یادواره هشت نفر از شهدای انقلاب شهرستان ساری در 17 بهمن‌ماه یکی از مهمترین این برنامه‌ها است که از ساعت 3:30 الی 5:30 در حسینیه عاشقان کربلای مرکز مازندران با حضور مردم و خانواده‌های شهدا و سخنرانی محمدحسین صفار هرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار می‌شود.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساری اعلام کرد: در صبح 17 بهمن‌ماه نیز شهرستان ساری میزبان هشت شهر جهت برگزاری رزمایش بزرگ اقتدار بسیجیان خواهد بود.

این مسئول عنوان کرد: طی ایام دهه فجر، کلید 15 مسکن محرومان و دو مسکن مناطق سیل‌زده مرکز استان با برگزاری مراسم افتتاحیه به مالکان آن‌ها تحویل داده می‌شود.

صادقی با بیان اینکه تا پایان امسال دو رویداد بسیار مهم را پیش رو داریم، تاکید کرد: حضور و مشارکت مردمی در راهپیمایی 22 بهمن که مصادف شده با چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی و همچنین انتخابات مجلس، سیلی محکمی به دشمنان این انقلاب خواهد بود.

وی گفت: دشمنان این انقلاب همواره در صدد آن هستند تا نظام ما را نظامی ناکارآمد نشان دهند و بر همه ما است تا خدمات و دستاوردهای انقلاب را بازگو کنیم و مطمئنا عمل به گام دوم انقلاب در این مسیر راهگشا خواهد بود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴