تاریخ انتشارچهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰
کد مطلب : ۴۱۲۷۳۰
مدیرعامل صندوق بیمه سرمایه‌گذاری فعالیت‌های معدنی گفت: این صندوق به بخش دولتی و خصولتی خدمات ارائه نخواهد کرد.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، فرید دهقانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: این صندوق بدون در نظر گرفتن محدودیت‌های سیستم بانکی، تامین مالی از طریق بازار سرمایه را نیز هدف‌گذاری کرده است. همچنین علاوه بر افزایش ارزش بیمه‌نامه‌های صادره، تعداد ۵۹ فقره پرونده به ارزش ۴ هزار و ۳۸۰ میلیارد ریال آماده صدور بیمه‌نامه است که با تکمیل مدارک توسط متقاضی و همکاری بانکهای عامل، بیمه‌نامه برای آنها صادر خواهد شد.  
مدیرعامل صندوق بیمه سرمایه‌گذاری فعالیت‌های معدنی مجموع کل تعهدات ایجاد شده برای صندوق را هفت هزار و ۳۷۸ میلیارد ریال اعلام کرده و گفت: با وجود اینکه وصول مطالبات صندوق بدون اقدامات قضایی افزایش چشمگیری داشته است، تاکنون  یک هزار و ۷۴۲ فقره بیمه‌نامه سرمایه‌گذاری و اعتباری به مبلغ یک هزار و ۲۸ میلیارد تومان صادر شده که ۵۹۲ میلیارد تومان آن مربوط به دو سال گذشته است.  
وی افزود: خدمات صندوق بیمه سرمایه‌گذاری فعالیت‌های معدنی به بخش دولتی و خصولتی ارائه نخواهد شد و راهبرد اصلی آن تسهیل امور برای بخش خصوصی و به نوعی ذیل اهداف ایمیدرو در جهت اقدامات توسعه‌ای است. همچنین تکمیل سرمایه صندوق از ۳۵۰ میلیارد تومان به ۵۰۰ میلیارد تومان، اجرایی کردن طرح تامین ماشین‌آلات برای معادن کوچک، حمایت از معدنکاری سبز، متنوع‌سازی تامین مالی از بانک‌ها و اجرایی کردن طرح حمایت از استارت آپ‌ها و شرکت‌های دانش بنیان از جمله برنامه‌های صندوق در سال آینده (۹۹) است.  
دهقانی خواستار شد: به منظور تسریع در پیشبر اهداف لازم است که منابع لازم برای پرداخت تسهیلات به اکتشاف و صدور مجوز جذب نیروی انسانی اختصاص یابد.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰