کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بازتاب شکایت تراکتور از استوکس در رسانه های اسکاتلندی

9 بهمن 1398 ساعت 12:20

شکایت تراکتورسازی از بازیکن جدید تیم پرسپولیس در رسانه‌های بریتانیایی بازتاب داشته است.



به گزارش بلاغ، باشگاه پرسپولیس از امضای رسمی قرارداد با آنتونی استوکس در دوبی خبر داد تا مهاجم سابق تیم تراکتور به عنوان بازیکن جدید به این تیم اضافه شود. با این حال خبر شکایت تراکتور از این بازیکن به فیفا با بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های اسکاتلندی و بریتانیایی داشته است.
اسکاتیش تایمز و سان از جمله رسانه‌هایی بودند که به طور مفصل به این موضوع پرداختند و صحبت های مصطفی کاراندیش معاون حقوقی باشگاه تراکتور را درباره این بازیکن بازتاب دادند که عنوان کرده است وقتی بازیکنی بدون دلیل قرارداد خود را فسخ می‌کند و از تیمی می‌رود، نمی‌تواند بدون جبران مافات با تیمی دیگر در آن کشور بازی کند. 
این باشگاه از فیفا خواسته است تا استوکس را با محرومیت روبرو کند. 
استوکس با قراردادی 6 ماهه به پرسپولیس پیوسته و می‌تواند در اولین دیدار خود برای این تیم در بازی برابر صنعت نفت آبادان به میدان برود مگر اینکه فیفا وارد عمل شود و اجازه بازی به او ندهد.
استوکس نیز درباره حضور در تیم پرسپولیس گفت: می‌دانم به چه تیم بزرگی پیوستم و بی صبرانه منتظر هستم تا پیراهن تیم را به تن کنم و برای پرسپولیس به میدان بروم.
به گزارش ایسنا، با حضور استوکس به پرسپولیس، سهمیه بازیکنان خارجی این تیم تکمیل می‌شود. کریستین اوساگونا، آنتونی استوکس و بوژیدار رادوشویچ بازیکنان اروپایی و بشار رسن سهمیه بازیکن آسیایی تیم پرسپولیس خواهند بود. 
 


کد مطلب: 412708

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/412708/بازتاب-شکایت-تراکتور-استوکس-رسانه-های-اسکاتلندی

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com