تاریخ انتشاردوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۰
کد مطلب : ۴۱۲۶۰۷
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی با انتقاد از نحوه توزیع بسته‌های کمک معیشتی تاکید کرد: مگر روستاییان چه دارند که بسته‌های معیشتی دریافت نمی‌کنند؟
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، اصغر سلیمی نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز مجلس  خطاب به رئیس جمهور گفت: شما گفته بودید که تمام حاصلی اصلاح قیمت بنزین به مردم داده می‌شود مردم روستایی چه دارند که یارانه معیشتی به آنها داده نمی‌شود؟ به اعتراضاتی هم که در سایت ثبت می‌کنند پاسخ داده نمی‌شود و کسی هم در این باره پاسخگو نیست.
وی افزود: به گفته شما ۶۰ میلیون نفر باید یارانه معیشتی دریافت کنند. آن افراد را به ما نشان دهید. از سوی دیگر گفتید پس از گرانی قیمت بنزین قیمت کالاهای اساسی افزایشی پیدا نمی‌کند اما افزایش یافت.
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی اظهار کرد:  با توجه به نزدیکی شب عید می‌طلبد نظارت‌ها افزایش پیدا کند تا با افزایش قیمت‌ها مواجه نشویم. اکنون راه‌های روستایی حوزه انتخابیه به دلیل برف مسدود می‌شود؛ باید هر چه سریعتر ماشین‌های برف روب در اختیار راهداری سمیرم قرار گیرد؛ چرا که راه‌های مناطقی که در کنار قله‌های مرکزی دنا قرار دارند در ۴۸ ساعت مسدود می‌شوند و حتی خودروهای حامل بیمار در برف دچار مشکل می‌شوند. لازم است وزارت کشور و راهداری ماشین‌های برف روب در اختیار حوزه انتخابیه اینجانب قرار دهد.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما