تاریخ انتشاريکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰
کد مطلب : ۴۱۲۵۲۷
سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: خودم را خادم مردم آذربایجان می‌دانم.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،ساکت الهامی، در نشست خبری قبل از بازی تیمش مقابل پرسپولیس در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر اظهار کرد: هر دو تیم، شناخت خوبی از نقاط ضعف و قوت یکدیگر دارند و امیدوارم فردا یک بازی تماشاگرپسند داشته باشیم و تیمی که لایق برنده شدن است، به پیروزی برسد.
وی ادامه داد: ما در تعطیلات نیم‌فصل، اردوی خوبی در ترکیه پشت سر گذاشتیم و تنها تیمی که توانست در خارج از کشور اردو بزند، ما بودیم و باید از این بابت از آقای زنوزی تشکر کنم.
الهامی خاطرنشان کرد: تیم ما شرایط خوبی دارد و امیدوارم بتوانیم یک بازی تماشاگرپسند را انجام دهیم. پرسپولیس تیم گردن‌کلفتی است و ما جای هیچ‌گونه ریسک و عقب‌نشینی نداریم و با آمادگی کامل، وارد میدان می‌شویم.
سرمربی تراکتور بیان کرد: برای نیم‌فصل دوم ۱۴ فینال پیش رو داریم و می‌دانیم امتیاز گرفتن در نیم‌فصل دوم سخت است؛ اما باید شرایط تیم خود را بسنجیم تا به شرایط ایده‌ال برسیم. فکر می‌کنم جنگیدن برای قهرمانی الان زود باشد و در هشت هفته آخر است که تیم‌ها برای قهرمانی می‌جنگند. ما هفته به هفته پیش می‌رویم و سخت‌ترین و اولین هفته، بازی تیم ما مقابل پرسپولیس است.
سرمربی تراکتور در پاسخ به این سوال که آیا نتایج چند وقت اخیر تراکتور ناشی از معجزه بوده است یا تجربه؟ خاطرنشان کرد: معجزه در فوتبال وجود ندارد، هر کسی که بیش‌تر زحمت بکشد، خوش‌شانس‌تر و موفق‌تر است. من اعتقاد دارم بازیکنان تراکتور پتانسیل بیش‌تری دارند. من وقتی که به تراکتور آمدم، گفتم که می‌خواهم شرایط این تیم را بهتر کنم، اما بازیکنان تراکتور کاری کردند که من مربی بهتری بشوم. لطف خدا و همت بازیکنان و هواداران بوده که من الان اینجا نشستم و تمام سعی من بر این بوده که این افتخار را به نحو احسن حفظ کنم که لایق مردم آذربایجان باشد.
وی درباره بازیکنان ورودی و خروجی تیم نیز گفت: بازیکنان خروجی، به صورت ناخواسته رفتند که بازیکنان خارجی تیم ما بودند. احمد موسوی هم می‌خواست جای دیگری بازی کند و برایش آرزوی موفقیت دارم. بازیکنان ورودی هم در حد نیاز تیم جذب شده‌اند؛ میلاد فخرالدینی از مدافعان راست‌ خوب کشورمان بوده و یک مهاجم الجزایری گرفتیم. همچنین یک مدافع برزیلی هم در تمریناتمان حضور دارد که هنوز با او به توافق کامل نرسیده‌ایم.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما