تاریخ انتشاريکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰
کد مطلب : ۴۱۲۵۲۶
قهرمان وزن 130 کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی جام تختی گفت: حریفانم حدود 7-8 سال از من بزرگتر و از نظر تجربه بسیار جلوتر از بودند و شاید اندازه سن من تجربه داشته باشند.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،علی‌اکبر یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار  درباره کسب عنوان قهرمانی وزن 130 کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی جام تختی اظهار داشت: بعد از رقابت‌های امیدهای جهان در هیچ میدانی شرکت نکردم و برای جام تختی آماده شدم و تمریناتم را در شهر خودم زیر نظر مربیانم پیگیری کردم.
وی ادامه داد: تمام مدعیان نامدار سنگین‌وزن به غیر از قاسمی که معاف بود، در جام تختی حضور داشتند و من هم با تمام با تجربه‌ها و مدعیان کشتی گرفتم. با تمرینات و آمادگی مناسبی که داشتم موفق به کسب عنوان قهرمانی در حضور بزرگان سنگین وزن کشتی فرنگی شدم.
* 7-8 سال از حریفانم کوچکتر بودم 
قهرمان وزن 130 کیلوگرم تورنمنت کشتی فرنگی جام تختی درباره پیروزی مقابل کشتی‌گیران با تجربه‌ای مانند قوره‌جیلی و مهدی‌زاده عنوان کرد: حدود 7-8 سال از قوره‌جیلی و مهدی‌زاده کوچکتر هستم و از نظر تجربه بسیار جلوتر از من هستند؛ شاید اندازه سن من تجربه داشته باشند، اما سعی کردم با برنامه روی تشک بروم و خوشحالم که نتیجه لازم را گرفتم.

*  وظیفه من کشتی گرفتن است و سرباز تیم ملی هستم
یوسفی در پاسخ به این سوال که فکر می‌کند با توجه به درخشش در این مسابقات فرصت حضور در رقابت‌های پیش رو از سوی کادرفنی تیم ملی کشتی فرنگی داده شود، گفت:‌ امیدوارم توانسته باشم نظر کادر فنی را هم جلب کرده باشم. اگر به من اعتماد کنند و در قهرمانی آسیا به من میدان بدهند، سعی می‌کنم نتیجه قابل قبولی بگیرم.
قهرمان وزن 130 کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی جام تختی خاطر نشان کرد: من سرباز کشتی ایران هستم و وظیفه من تمرین کردن است؛ امسال هم در رده سنی جوانان هستم و اگر صلاح بدانند در جوانان و اگر صلاح باشد در بزرگسالان روی تشک خواهم رفت. وظیفه من کشتی گرفتن است و سرباز تیم ملی هستم.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما