تاریخ انتشاريکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰
کد مطلب : ۴۱۲۵۰۹
مدیر کل دفتر توسعه کارآفرینی وزارت کار گفت: طرح 24بندی حمایت از کارآفرینان پیشرو در هیأت دولت در حال بررسی است که به زودی تصویب می‌شود.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،رحیم سرهنگی در گفت‌وگو با خبرنگار در مورد حمایت از کارآفرینان گفت: مصوبه حمایت از کارآفرینان پیشرو و راه‌اندازی سامانه کارآفرینان برتر در وزارت کار تصویب شده و این طرح هم‌اکنون در هیأت دولت در دست بررسی قرار دارد.
وی افزود: از سال آینده و در قالب این طرح حمایت 24بندی از کارآفرینان پیشرو و خط‌شکن خواهیم داشت که این حمایت‌ها شامل در نظر گرفتن خط ویژه گمرکی، تسهیلات ارزان‌ قیمت و تسهیلات ویژه و کمک یارانه فناوری و چند مصوبه دیگر خواهد بود که البته باید این موارد را دولت تصویب کند.
مدیرکل حمایت از کارآفرینی وزارت کار گفت: سامانه‌ای طراحی کرده‌ایم که کارآفرینان در آن سامانه ثبت‌نام می‌کنند و توسط هیأت‌های ارزیابی که از همه دستگاه‌ها در آن عضو هستند، مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و در نهایت سالی 10 تا 15 کارآفرین پیشرو در کشور معرفی می‌شود.
وی در مورد معیار انتخاب کارآفرینان پیشرو گفت: این افراد باید نوآوری داشته باشند که صنعت مورد نظرشان را تحت تأثیر قرار دهند. مثلاً در حوزه زنبور عسل کسانی که توانسته‌اند در زنجیره ارزش این صنعت تأثیر اصلی را بگذارند، به عنوان کارآفرین پیشرو می‌شناسیم.
سرهنگی در مورد وام به کارآفرینان پیشرو گفت: ما برای کارآفرینان پیشرو تسهیلاتی در نظر می‌گیریم که از سال اول 50 میلیارد تومان یا 500 میلیارد ریال خواهد بود و برای سال‌های دیگر تغییر پیدا می‌کند.

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰