تاریخ انتشاريکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۰
کد مطلب : ۴۱۲۴۷۴
بارسلونا در مستایا مغلوب والنسیا شد تا خیلی زود با سرمربی جدیدش شکست را تجربه کند.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، بارسلونا در هفته بیست و یکم لالیگا برابر والنسیا قرار گرفت و ۲ بر صفر مغلوب میزبانش در مستایا شد.
آبی‌اناری‌ها با وجود این که مالکیت توپ را در اختیار داشتند اما نتوانستند دروازه میزبان را تهدید کنند. تنها بازیکنی که به سمت دروازه شوت کرد لیونل مسی بود. در مقابل بهترین فرصت‌ها به والنسیا رسید. داور در دقیقه ۱۲ یک پنالتی به نفع این تیم گرفت اما مارک آندره تراشتگن توانست ضربه ماکسیمیلیانو گومس را دفع کند. این تیم در دقیقه ۲۸ هم تیرک دروازه بارسا را لرزاند و توپ بعدی را دروازه‌بان آلمانی به کرنر فرستاد. والنسیا در این دقایق مهمانش را تحت فشار قرار داده بود اما نتوانست به گلی دست پیدا کند. در نهایت نیمه اول بدون گل تمام شد.
در شروع نیمه دوم بالاخره خفاش‌ها توسط گومس به گل رسیدند. البته شوت این بازیکن در راه با جوردی آلبا برخورد کرد و این گل به نام مدافع بارسا به ثبت رسید. پس از این گل تیم کاتالانی به حمله‌های خود افزود و چند فرصت را از دست داد. مسی می‌توانست گلزنی کند. ضربه آزادش توسط دروازه‌بان والنسیا مهار شد. در چنین شرایطی والنسیا به گل دوم هم دست یافت. گومس دروازه بارسا را در دقیقه ۷۷ برای دومین بار باز کرد. گابریل پائولیستا دقایقی بعد گلزنی کرد اما داور به کمک VAR آن را مردود اعلام کرد تا نتیجه ۲ بر صفر باقی بماند. در ادامه مهمان در گلزنی موفق نبود و نخستین شکست خود را با کیکه ستین تجربه کرد.
بارسلونا با ۴۳ امتیاز در صدر جدول باقی ماند اما در صورت تساوی یا برد رئال مادرید جایگاهش را از دست خواهد داد. والنسیا با این پیروزی ۳۴ امتیازی شد و به رتبه پنجم صعود کرد.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰