تاریخ انتشارشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰
کد مطلب : ۴۱۲۴۰۶
معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزیر ورزش و جوانان گفت: با وجود تحریم‌های ظالمانه و لابی‌های سیاسی دشمن برای منزوی کردن ورزش ایران، با تدبیر، برنامه‌ریزی و اراده جدی، همچنان پرچم ایران با عزت برافراشته است و هم‌اکنون میزبان دو رویداد بین‌المللی هستیم.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، جمشید تقی‌زاده در حاشیه مسابقات جهانی کشتی در شیراز افزود: خدا را شاکریم که با وجود تحریم‌های ظالمانه و لابی‌های سیاسی که قصد انزوای ورزشی ایران را دارد با تدبیر، برنامه‌ریزی و اراده جدی، همچنان پرچم ایران با عزت برافراشته است.
وی با اشاره به اقدامات اخیر مجامع ورزشی در بحران‌آفرینی برای ورزش ایران گفت: اکنون در این شرایط، میزبانی یکی از معتبرترین رقابت‌های کشتی دنیا به نام جهان‌پهلوان تختی را در شیراز با حضور شش کشور عهده‌دار هستیم و در بجنورد نیز میزبان کشتی پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای با حضور  ٢١ کشور جهان هستیم.
معاون وزیر ورزش و جوانان موفقیت‌های دیپلماسی ورزش ایران را در ابعاد مختلف دانست و به اتفاقات چند روز اخیر در حوزه فوتبال اشاره کرد و یادآور شد: با وجود اتفاقات اخیر، نمایندگانمان در مالزی توانستند میزبانی ایران در لیگ قهرمانان آسیا را زنده کنند
تقی‌زاده با تاکید بر اینکه ورزش ایران همچنان در مسیر موفقیت قرار دارد، بیان کرد: میزبانی‌های شایسته در سطوح بین‌المللی و اعزام‌های ورزشی‌مان همچنان پرافتخار و سرافرازانه ادامه دارد و در آینده نیز شاهد افتخارات بیشتر خواهیم بود.
وی همچنین به موفقیت‌های ورزشکاران زن و مرد ایران اشاره کرد و با بیان اینکه "با وجود بحران‌آفرینی‌ها همچنان شاهد درخشش ملی‌پوشان کشورمان هستیم"، افزود: ورزش می‌تواند عرصه‌ای برای نشان دادن توانمندی‌های ایران اسلامی باشد و باید از این فرصت به بهترین شکل بهره‌برداری کرد.
تقی‌زاده در ادامه با اشاره به اینکه میزبانی‌های مطلوب و اعزام‌های به‌موقع بیانگر این نکته است که جامعه ورزش هم‌راستا با اصول و مواضع نظام پیش می‌رود و با درایت و تدبیر توانسته بار دیگر نقشه‌های دشمن در انزوای ورزشی ایران را با شکست مواجه کند"، گفت: با تمام این مسائل باید بگوئیم کاروان ورزشی ایران با پشتوانه برنامه‌ریزی ستاد عالی بازی‌ها و حمایت مردم برای حضور پرقدرت در بازی‌های المپیک و پارالمپیک به عنوان بزرگترین و مهمترین رویداد ورزشی آماده می‌شود.
معاون وزیر ورزش و جوانان در پایان از مردم میهمان‌نواز شیراز برای میزبانی رقابت‌های کشتی فرنگی قدردانی کرد و گفت: امیدوارم در این رقابت‌ها بتوانیم سهم شایسته‌ای از مدال‌ها را ازآن خود کنیم.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴