تاریخ انتشارشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۰
کد مطلب : ۴۱۲۳۹۸
استاندار فارس، معاون پارلمانی وزارت ورزش و مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی با حضور در سالن شهید دستغیب شیراز از نزدیک نظاره گر دیدارهای فینال مسابقات کشتی فرنگی جام تختی شدند.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، رقابت های فینال ده وزن کشتی فرنگی جام تختی در سالن شهید دستغیب شیراز در حال برگزاری است.
عنایت الله رحیمی استاندار فارس، جمشید تقی زاده معاون پارلمانی وزیر ورزش، حمید سوریان دارنده ۷ طلای جهان و المپیک و نایب رییس فدراسیون کشتی، شروین اسبقیان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی، امید نوروزی و قاسم رضایی دارنده مدال های طلای المپیک، حیدرعلی کامیاب مدیرکل ورزش و جوانان فارس، هادی حسن اسماعیل نماینده اتحادیه جهانی کشتی در جام تختی، حسن رنگرز سخنگوی فدراسیون کشتی و مدیر تیم های ملی و محمدبنا سرمربی تیم ملی از نزدیک ناظر این مسابقات هستند.
استاندار فارس: جام تختی در نهایت امنیت و آرامش برگزار شد
عنایت الله رحیمی استاندار فارس در حاشیه رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی در جمع خبرنگاران گفت: شاهد برگزاری چهلمین دوره جام تختی در شیراز هستیم و این رویداد بین المللی در نهایت آرامش و امنیت برگزار شد و علاقمندان به کشتی نیز در کمال آرامش استقبال بسیار خوبی از مسابقات داشتند و سالن مملو از جمعیت بود.
وی ادامه داد: نماینده اتحادیه جهانی کشتی نیز از میزبانی مسابقات و نحوه برگزاری و امنیت رقابت ها رضایت کامل داشت و این امر نشان دهنده پتانسیل بالای استان فارس در میزبانی از رقابت های بین المللی است.
استاندار فارس با ابراز رضایت از عملکرد کشتی گیران این استان گفت: ۱۴ کشتی گیر فارس به اضافه دیگر کشتی گیران مطرح داخلی و کشتی گیران ۵ کشور در این مسابقات حضور داشتند و مسابقات از سطح فنی قابل قبولی برخوردار و حتی در حد مسابقات جهانی بود. ایران جزو امن ترین کشورهای جهان است و مهمانان خارجی نیز رضایت کاملی داشتند.
استاندار فارس افزود: جا دارد از دست اندرکاران برگزاری مسابقات و همچنین نماینده اتحادیه جهانی کشتی تشکر کنم. از مردم شریف شیراز نیز که مهمان نوازی بسیار خوبی از مهمانان داخلی و خارجی داشتند تشکر می کنم. هدف همه ما میزبانی شایسته از جام تختی بود و خوشحالم توانستیم میزبانی خوبی از این رویداد بین المللی داشته باشیم.
وی در پایان با تاکید بر اینکه از میزبانی شیراز از رقابت های بین المللی کشتی باز هم حمایت خواهد کرد، گفت: فارس تاکنون میزبان رقابت های بین المللی زیادی از جمله در رشته کشتی بوده و قطعا این میزبانی ها با توجه به شور و نشاط ایجاد شده در شیراز هم از رشته کشتی و هم دیگر رشته ها ادامه خواهد داشت.
 این رقابت ها امشب با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان خواهد داد.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰