تاریخ انتشارجمعه ۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۷
کد مطلب : ۴۱۲۳۹۲
مسئول بسیج رسانه مازندران از درخشش 2 خبرنگار مازندرانی در پنجمین جشنواره ابوذر کشور خبر داد.
۰
plusresetminus
درخشش 2 خبرنگار مازندرانی در جشنواره کشوری ابوذر/برگزاری مراسم اختتامیه استانی در 26 بهمن‌ماه
عبدالمهدی حق شناس در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ اظهار کرد: نخستین جشنواره ابوذر در استان مازندران با ارسال 750 اثر در هفت بخش به دبیرخانه انجام و مورد داوری قرار گرفت.

وی افزود: بنا بود تا نفرات برگزیده طی مراسم اختتامیه‌ای که مقرر شده بود در 26 دی‌ماه انجام گیرد، معرفی و تجلیل شوند، اما با توجه به شهادت سردار سپهد قاسم سلیمانی تصمیم به تعویق این مراسم گرفته شد.

مسئول بسیج رسانه مازندران خاطرنشان کرد: تصمیم بر آن شد تا مراسم اختتامیه در زمان دیگری انجام شود که هم آن مراسم یادبوی برای شهید سلیمانی باشد و هم تقدیر از برندگان را داشته باشیم.

حق‌شناس بیان کرد: بر این اساس، با توجه به جلسه‌ای که با اعضای اندیشه‌ورز بسیج رسانه داشتیم بنا شد تا روز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) مصادف با 26 بهمن‌ماه مراسم اختتامیه برگزار شود.

وی متذکر شد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده، مهمان ویژه این مراسم سردار شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواهند بود.

مسئول بسیج رسانه مازندران گفت: یکی از علت‌هایی که ما اسامی برندگان استانی جشنواره ابوذر را علیرغم مشخص شدن نفرات پس از داوری انجام شده تاکنون اعلام نکرده‌ایم، این است که بنا است اسامی در این مراسم اعلام شود.

حق شناس تصریح کرد: ما لیست نفرات برتر را جهت رقابت در جشنواره ابوذر کشوری همچون سایر استان‌ها به دبیرخانه کشوری در تهران ارسال کردیم و از استان مازندران، دو نفر موفق به کسب رتبه برتر کشوری در این جشنواره شدند.

وی ادامه داد: خانم زری طاهری از خبرگزاری فارس مازندران در بخش تیتر و آقای مجتبی قربانی از پایگاه جامع اطلاع رسانی بلاغ در بخش خبر حائز رتبه کشوری در پنجمین جشنواره ابوذر کشور شدند.

مسئول بسیج رسانه مازندران اعلام کرد: مراسم تقدیر از نفرات برگزیده کشوری در این جشنواره روز شنبه پنجم بهمن‌ماه در هتل سوره تهران برگزار می‌شود.

گفتنی است به گفته محمود بصیری رئیس بسیج رسانه کشور، 20 هزار اثر به مرحله کشوری پنجمین جشنواره ابوذر راه پیدا کردند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰