تاریخ انتشارجمعه ۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۶
کد مطلب : ۴۱۲۳۹۱
کارشناس و پژوهشگر مسائل سیاسی گفت: ملت عراق قاطعانه به دنبال اخراج نیروهای اشغالگر آمریکا از عراق است و امروز تظاهرات میلیونی مردم عراق یک همه‌پرسی واضح و آشکار برای خروج آمریکا از کشور عراق بود.
۰
plusresetminus
تظاهرات مردم عراق یک همه‌پرسی آشکار برای خروج آمریکا از این کشور بود
سعید تجری در گفت‌وگویی با خبرنگار بلاغ با اشاره به تظاهرات مردم عراق علیه اشغالگری آمریکا اظهار کرد: مردم عراق امروز نشان دادند که به اندازه‌ای از استقلال سیاسی رسیدند که نمی‌خواهند دیگر کشورشان مورد اشغالگری قرار بگیرد.
 
وی با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی و المهندس خون جدید به محور مقاومت تزریق کرد گفت: با ترور ناجوانمردانه سردار سپهبد قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس جبهه مقاومت منسجم‌تر و مصمم‌تر در اقدامات خود علیه اشغالگری آمریکا و هم‌پیمانانش شد.
 
کارشناس مسائل سیاسی با تأکید بر اینکه ملت عراق قاطعانه به دنبال اخراج نیروهای اشغالگر آمریکا از عراق است خاطرنشان کرد: امروز تظاهرات میلیونی مردم عراق یک همه‌پرسی واضح و آشکار برای خروج آمریکا از کشور عراق بود.
 
تجری تصریح کرد: قانون خروج آمریکا در پارلمان عراق به تصویب رسیده است و اصرار آمریکایی‌ها برای ادامه اشغالگری در عراق به معنای نادیده گرفتن استقلال و تجاوز آشکار به تمامیت ارضی یک کشور است.
 
وی به شهادت رساندن سرداران جبهه مقاومت را اشتباه راهبردی آمریکا دانست و تأکید کرد: ترامپ با این تصور که این ترور یک دستاورد انتخاباتی برای او محسوب می‌شود ولی می‌بینیم که گریبان آمریکایی‌ها را در کل دنیا گرفته و منجر به درهم شکستن هیبت آنان شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴