تاریخ انتشارجمعه ۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۵
کد مطلب : ۴۱۲۳۸۷
فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: دشمن با تمام توان به عرصه فضای مجازی کاملا ورود پیدا کرده با این ابزار، برای تغییر اندیشه‌ها و فرهنگ‌ها، امت، ملت و تمدن سازی دندان تیز کرده است.
۰
plusresetminus
دشمن برای نفوذ و تغییر فرهنگ‌ها دندان تیز کرده است/صدور پیام ظلم‌ستیزی انقلاب اسلامی به جهانیان
به گزارش بلاغ، سردار محمدحسین بابایی در مراسم اختتامیه نخستین رویداد تولید محتوای تخصصی ویژه فعالان فضای مجازی بسیج استان که در حسینیه عاشقان کربلا ساری و با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران، زارع مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان، حق شناس مسئول بسیج رسانه استان و جمعی دیگر از مسئولان شهری و استانی همراه بود، اظهار کرد: عصر امروز با شتاب و پیشرفت در حوزه دیجیتال و فضای مجازی در حال حرکت است.

وی افزود: در گذشته علم بسیاری از تکنولوژی‌هایی که امروزه شاهد آن هستیم نبود اما گذشت و گذشت و به سرعت پیشرفت علم پرده‌هایی را کنار زد و رسیدیم به نقطه‌ای که اکنون فاصله توانمندی جوانان اول انقلاب با جوانان کنونی در عرصه دانش خیلی زیاد شده است.

فرمانده سپاه کربلای مازندران خاطرنشان کرد: در آینده فاصله دانش شما با فرزندان شما نیز به همین میزان خواهد بود، چرا که درهای دانش باز شده است و به سرعت در حال شکوفایی است.

این مسئول بیان کرد: در گذشته غالب کارها به صورت ابتدایی و سنتی انجام می‌گرفت اما امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی، بسیاری از کارها را می‌توان از راه دور کنترل و مدیریت کرد، می‌توانید از کیلومترها فاصله با استفاده از یک برنامه نرم افزاری که روی موبایل‌تان نصب شده، زمین کشاورزی یا باغی‌تان را آبیاری کنید و هر زمان که مناسب دانستید، قطع شود و تمام این امور که در حال حاضر به عنوان یک شگفتی محسوب می‌شود در آینده به یک امر عادی و طبیعی تبدیل خواهد شد.

بابایی با بیان اینکه شما اکنون وارد یک عرصه‌ای شده‌اید که نیازهای آینده را باید به سرعت تامین کنید، عنوان کرد: البته این نکته را هم باید مد لحاظ قرار داد که اگر با ورود تکنولوژی، بیل را از دست یک کارگر شاغل در یک زمین زراعی گرفتید، باید این نیرو در علم و فناوری جدیدی که شما به آن می‌رسید، مشغول به کار شوند و آن‌ها را به عرصه‌های بزرگ‌تر وارد کنید.

وی ادامه داد: در جنگ میان امریکا و عراق که منجر به سرنگونی صدام شد، حتی یک گلوله شلیک نشد و این پیروزی تنها با استفاده از جنگ روانی و جنگ فضای مجازی صورت گرفت و پس از آن نیز ابعاد دیگر استفاده از این عرصه در این جنگ تشریح شد.

فرمانده سپاه کربلای مازندران اعلام کرد: موضوع ورود شما به یک علم و صنعتی است که در آینده نه در همین زمان کنونی، بخش زیادی از زندگی مردم را فرا گرفته است و استفاده از دنیای دیجیتال و فضای مجازی، همگانی شده است.

این مسئول اضافه کرد: در همین استان خیلی از تولیدکنندگان جوانی داریم که در عرصه اقتصادی، تولیدات خود را نه در جمعه بازار و چهارشنبه بازار بلکه از طریق فروش اینترنتی در اقصی نقاط کشور به فروش می‌رسانند و لذا این عرصه یک عرصه بسیار متنوعی است.

بابایی تصریح کرد: اما در کنار همه این‌ها، اکنون دشمنی به نام شیطان بزرگ با این ابزار برای تغییر اندیشه‌ها و فرهنگ‌ها، امت، ملت و تمدن سازی کاملا ورود پیدا کرده که باید بسیار هوشیار و آماده بود.

وی تاکید کرد: امید ما در این عرصه به شما جوانان است، مقام معظم رهبری نیز تمام امیدشان در چله دوم انقلاب به شما جوانان است و دشمن ابداً دوست ندارد که شما جوانان وابستگی را از آنان قطع کنید و این وابستگی، وابستگی در دنیای علم نیست، بلکه مفهوم این وابستگی آن است که شما افرادی باشید مصرف کننده، ناتوان، نمی‌شود، نمی‌توانیم، نباید بایستیم، نباید موشک بزنیم و از این دست حرف‌ها و بشوید اسیر و برده که منتها این، یک نوع برده داری عصر جدید و خیلی شیک است.

فرمانده سپاه کربلای مازندران متذکر شد: آینده روی دوش شما است، بسیج آمده و طرحی را شروع کرده و به فضای سایبری ورود پیدا کرده و امید داریم شما در این عرصه به حدی برسید که فرهنگ شرافت، مردانگی، مظلوم یاری و ظلم ستیزی را توسط همین عرصه با کمترین هزینه و با نفوذ بسیار قوی به قلب جوانان سایر کشورها منتقل کنید.

بابایی یادآور شد: ما نه تنها نیاز داریم که با همت شما از ورود و تکثیر ویروس بسیار خطرناک و کشنده فرهنگ وحشی دشمنان جلوگیری کنیم بلکه باید برویم و کسانی را که در دام دشمنان افتاده‌اند را نجات دهیم.

به گزارش بلاغ، در پایان این مراسم با حضور مسئولان از برگزیدگان نخستین رویداد تولید محتوای تخصصی ویژه فعالان فضای مجازی بسیج استان مازندران تجلیل شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما