نماینده ولی فقیه در مازندران:

یوم‌الله سقوط فرعونیان زمان نزدیک است

تاریخ انتشارجمعه ۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳
کد مطلب : ۴۱۲۳۷۳
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: به دشمن می‌گوییم، ایران قوی است و یوم‌الله سقوط شما فرعونیان زمان هم نزدیک خواهد بود.
۰
plusresetminus
یوم‌الله سقوط فرعونیان زمان نزدیک است
به گزارش بلاغ، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ساری، با اشاره به آیاتی از سوره اعراف، اظهار کرد: لباس ظاهری جسم انسان را می‌پوشاند، لباس باطنی برای انسان همان تقواست که عیوب انسان را پوشانده و مایه زینت انسان است.
وی افزود: همان‌طوری که برای لباس ظاهری اهمیت قائلیم، باید به لباس باطنی هم اهمیت بدهیم، آدمی بعد از مرگ به آنچه که از پیش فرستاده نیاز دارد، اگر کسی اعمال ناشایست انجام داد در آخرت نسبت به این اعمال خود به قدری اظهار تنفر دارد که آرزو می‌کند، بین او و عملش قرن‌ها فاصله باشد.

محمدی‌ لائینی تصریح کرد: روز قیامت افراد کار خوب و بد را حاضر می‌بیند، خدای متعال حرف و سنت خود را عوض نمی‌کند اگر وعده پاداش به نیکوکاران و مجازات به بدکاران در دنیا داده، حتما عملی خواهد شد، کسی که حرفش راست و منفعل از تهدید نیست نباید تغییرش بدهد.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران در ادامه با اشاره به وقایع اخیر گفت: در هم کوبیده شدن پایگاه هوایی عین‌الاسد منجر به خلق یوم‌الله شد، ملت ایران مکرر یوم‌الله خلق می‌کنند که نشان‌دهنده ظرفیت بالا و برجستگی والای مردم ولایی ماست.

 محمدی‌لائینی اظهار کرد: شرافت و عزتی که در پرتو اطاعت خدا به‌دست می‌آید، حقیقی است و راه‌های دیگر پوشالی و سراب است.
وی با اشاره به سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) در فاطمیه دوم، افزود: ایشان پرورشگاه اولاد امت اسلامی هستند، ائمه اطهار در دامن این مادر پرورش یافتند، مردم محب اهل بیت در فاطمیه اول تا سوم مجالسی داشتند و در راستای عزاداری فاطمی شعائر مکتب فاطمی را ترویج کرده‌اند.

محمدی‌لائینی گفت: حماسه ششم بهمن شهرستان آمل بسیار باشکوه بوده و برای همه ملت ایران است بیانگر این است که چگونه از آرمان‌شان در مقابل فتنه‌ها حمایت کردند و تجلیلی که مردم در بحث تشییع پیکر پاک شهیدان داشتند نیز نمونه دیگری از ایستادگی پای آرمان‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: مکتب فاطمه الزهرا (س) مکتب مقاومت است، انقلاب اسلامی همچون پدیده زنده همواره در حال تصحیح خطاهای خویش است و به نقدها عکس‌العمل مثبت نشان می‌دهد، ویژگی انقلاب این است که عقب‌نشینی نمی‌کند و از ارزش‌ها فاصله نمی‌گیرد.

محمدی‌لائینی عنوان کرد: ادامه مکتب انبیا و اولیا همین مکتب مقاومت با وجود تحمل سختی‌ها است، اما جذابیت دارد، مقاومت نیاز به قوت دارد، علت عصبانیت آمریکا از ملت ایران از جذابیت ناشی از ایستادگی یک نظام مستقل از یک قلدر سر گردنه است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به سخنان اخیر مقام رهبری، گفت: تنها راه برای ملت ما قوی شدن در همه حوزه‌ها است، که همین هزینه‌ها تبدیل به قدرت می‌شود، که امروز شهید سلیمانی از قاسم سلیمانی خطرناکتر است،  ما به دشمن می‌گوییم، ایران قوی است و یوم‌الله سقوط شما فرعونیان زمان هم نزدیک خواهد بود.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴