تاریخ انتشارجمعه ۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰
کد مطلب : ۴۱۲۳۶۸
در دومین روز از رویداد بزرگ تولید محتوای فضای مجازی که به همت سازمان فضای مجازی بسیج در حال برگزاری است، جمعی از مسئولان استانی از روند فعالیت تیم‌های تولید محتوا بازدید کردند.
۰
plusresetminus
امروز فضای مجازی حرف اول را می‌زند/ ضرورت حمایت از جوانان در حوزه فضای مجازی برای پیشبرد اهداف انقلاب
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در دومین روز از رقابت 500 گروه‌ تخصصی در قالب رویداد بزرگ تولید محتوای دیجیتال که به همت سازمان فضای مجازی بسیج از روز گذشته آغاز شده و تا فردا ادامه خواهد داشت، ائمه جمعه از فعالیت تیم‌های تولید محتوا بازدید کردند.
ایلام
امام جمعه ایلام: جوانان ما ادامه دهنده راه شهید سلیمانی هستند/حضور جوانان با ضعف دشمن در فضای مجازی همراه است
به گزارش ایلام بیدار ، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار در بازدید از نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای فضای مجازی بسیج گفت:این رویداد حرکت  مبارکی است که هم با شناسایی نیروهای بسیجی توانمند جوانان دلسوز مومن وپای کارهمراه است و هم با ساماندهی این عزیزان ،ارائه سوژه های مناسبت  وبا خلاقیتی که دارند ذهن خود را به کار می گیرندبرای تولید آنچه که لازم می دانند.
وی اظهار کرد: در این بازدید واقعا سوژه های خوبی بود که قدرت جمهوری اسلامی را وضعف روز افزون دشمنان در فضای مجازی را نشان می دهد که نشان از جوانان توانمندی است که داریم که قدرت خود را بروز می دهند.
امام جمعه ایلام تصریح کرد:جوانان ما ادامه دهنده راه شهید سلیمانی وهمراه با این شهید بزرگوار هستندکه در همه عرصه ها می توانند دشمن را دردستیابی به اهداف ناکام بگذارند.
استاندار ایلام: فضای مجازی در پیشبرد برنامه‌های توسعه‌ای نقش مهمی ایفا می کند
"قاسم سلیمانی دشتکی"، استاندار ایلام درحاشیه بازدید از نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای استان ایلام درگفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت:درطول دوران انقلاب نظام برای کلیه کارهای صورت داده برنامه ریزی منسجم و پایداری داشته است درحال حاضر مهمترین کار ایجاد اوج احساس وعقلانیت درسطح جامعه است که اگر در این راستاما ابزاری داشته باشیم می توانیم نظام را بیمه کنیم.
وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری خطی را یرایمان مشخص نموده اند اظهار کرد:امام راحل در ابتدای نظامـ بیان داشتند که ما آمریکا را زیرپا می گذاریم و امریکا هیچ غلطی نمی کند در ان زمان نظام هنوز از یک توان دفاعی خاص برخوردار نبود اما ابزار در دسترس ان زمان سخنرانی ها و بیاناتی بود که در سطح جامعه ایراد میشد
سلیمانی دشتکی افزود: الان شیوه اعلام امادگی دیگر زبان علم واحساس نیست اگر ما شیوه وزبان هنر وسیستم الکترونیکی مدل روز را دنبال کنیم موفق خواهیم بود.
وی بیان داشت این که مقاومت راما میتوانیم را در ابعاد مختلف اقتصادی ،اجتماعی ،فرهنگی به زبان کامپیوتر رواج دهیم این یعنی بسیج عمومی یعنی ما سرپای خودمان بایستیم.

آذربایجان شرقی
حجت‌الاسلام آل هاشم: باید تولیدات تخصصی خودمان در فضای مجازی را روز به روز افزایش دهیم
حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در حاشیه بازدید سرزده از رویداد ۴۸ ساعته تولیدات تخصصی فضای مجازی در گفتگو با تبریز بیدار اظهار داشت: برگزاری رویداد تولیدات تخصصی فضای مجازی در استان را تبریک عرض می کنم.
وی افزود: چه قبول کنیم چه قبول نکنیم فضای مجازی امروز حرف اول را می زند، ما باید تولیدات تخصصی خودمان را در فضای مجازی روز به روز گسترش دهیم.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی ضمن تاکید بر اهمیت فوق العاده فضای مجازی گفت: حتی این صنعت در آمریکا از نقش فوق العاده ای برخوردار است و مسوولین آمریکا و دشمنان ما با دید عمیقی به این موضوع نگاه می کنند.
وی خاطر نشان کرد: ما باید توجه خاصی به فضای مجازی کنیم و از جوانان فعال در این حوزه حمایت کنیم و این فضا می تواند ما را در پیشبرد شعارهای انقلاب از جمله مقاومت و اقتصاد مقاومتی و مقاومت موفق کند.
گفتنی است این رویداد در محور های گیم با موضوعات شهدای مقاومت و ملت مقاومت، پویا نمایی با موضوع باید قوی شویم و محور نرم افزار با موضوع رونق تولید و‌ اقتصاد مقاومتی بمدت دو روز در دانشکده معماری دانشگاه هنر اسلامی در حال برگزاری است.


گلستان
معاون استاندار گلستان خبر داد؛ حمایت استانداری گلستان از ایده های نو‌ در فضای مجازی
ابراهیم کریمی معاون اقتصادی استانداری گلستان صبح امروز پنجشنبه سوم بهمن در حاشیه بازدید از نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج در گرگان اظهار کرد: برخی گروه ها خیلی خوب بودند و ایده های جالبی داشتند، برخی ها نیز پایه و دانش خوبی داشتند اما نیاز به آموزش دارند و اگر این گروه ها با هم مرتبط شوند می توانند اتفاقات خوبی را رقم بزنند.
کریمی افزود: افرادی هستند در سراسر کشور که در منازل خود اپلیکیشن های خوبی تولید کرده اند و در داخل و حتی خارج از کشور به فروش رسانده‌اند.
وی تصریح کرد: معاونت اقتصادی استانداری از گروه هایی که بتوانند طرح ها و ایده ها نوین در فضای مجازی دهند حمایت تسهیلاتی می‌کند.
معاون استاندار تاکید کرد: خیلی از خانواده ها به دلیل دسترسی به موبایل می توانند با این ایده ها به نیازهای روزمره خود دست پیدا کنند، این نرم افزار دهیاری که من اینجا دیدم خیلی خوب بود اما باید روی آن کار شود.

رییس پارک علم و فناوری گلستان: بسیج ظرفیت بزرگ و مناسبی برای توسعه اشتغال فضای مجازی است
به گزارش گلستان ما، مهدی غفاری در حاشیه نخستین رویداد تخصصی تولید محتوا دیجیتال فعالان فضای مجازی بسیج گلستان در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: تمرکز بر روی استارت تاپ ها و اقتصاد دیجیتالی می تواند بخش عمده ای از بیکاری جوانان را حل کرده و مردم جامعه در فضای عاری از آلودگی صوتی و مجیطی به اشتغال بپردازند.
وی افزود: در کشورهای پیشرفته دنیا معمولا از اینگونه اشتغال برای مردم جامعه استفاده می شود و فعالیت های کارخانه ای و دیگر مشاغل را به طرف دیگر کشورها سوق می دهند.
رئیس پارک علم و فناوری با اشاره به نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای فضای مجازی ادامه داد: با توجه به فرصت کم و اینکه نخستین رویداد است از کیفیت خوبی برخوردار بوده و این نشان دهنده ظرفیت های بسیار خوب گلستان در حوزه استارت تاپ ها و اشتغال فضای مجازی است.
وی حمایت از ظرفیت های استارت تاپ و اشتغال ها در حوزه فضای مجازی را از  وظایف پارک علم و فناوری دانست و خاطر نشان کرد: پارک علم و فناوری ظرفیت خوبی است تا استارت تاپ ها قبل از  تبدیل به شرکت و ورود به بازار کار نخست آموزش داده شده و سپس حمایت های مالی شوند.
غفاری ضمن تشکر از بسیج برای برگزاری چنین روبدادی افزود: برگزاری چنین رویداد و اقتصاد دیجتیالی از وظایف پارک علم و فناوری است و ما قدردان زحمات بسیج در این حوزه هستیم.
رئیس پارک علم و فناوری گلستان ادامه داد: سه تیم برتر این رویداد که ظرفیت تجاری سازی دارند بعد از اتمام نمایشگاه مستقیم وارد پارک علم و فناوری شده و حمایت می شوند.
وی با بیان اینکه تیم های موفق زیادی در این رویداد شناسایی شدند ادامه داد: تیم های دیگر که ظرفیت تجاری سازی دارند شناسایی و ارتباط ما با آنها حفظ می شود ضمن اینکه در حوزه دفاتر کاری ، نرم افزاری و مالی حمایت خواهند شد.
غفاری برگزاری این رویداد را در  رشد و تحول جدید اشتغالزایی در حوزه فضای مجازی موثر برشمرد و گفت: فضای مجازی در دنیا به سرعت در حال پیشرفت است و برگزاری این رویداد در تحول و رشد اشتغالزایی در فضای مجازی بسیار موثر خواهد بود.امید  داریم به این ظرفیت و نیروی انسانی جوان توجه شده تا نقطه قوتی در اشتغالزایی در استان شود.
وی اضافه کرد: فضای مجازی و اطلاع رسانی دقیق و شفاف و سریع در سیاست گذاری کشورها تعیین کننده است و به طور قطع این فضا در ایجاد آثار فاخر در گلستان می تواند تاثیرگذار باشد.

معاون بنیاد شهید گلستان: فضای مجازی به کمک ایثارگران بیاید
به نقل از گلستان ما، محمد علی طالع زاری در حاشیه بازدید از نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج گفت: استارتاپ های فضای مجازی بیش از همه برای جانبازان و ایثارگران مفید هستند چرا که با تولید اپلیکیشن های مورد نیاز آنها می‌توان کمک شایانی به آنها کرد.
وی افزود: جانبازان می‌توانند از طریق اپلیکیشن به دارو و یا لوازم مورد نیاز خود بدون اینکه سرگردان شوند یا به زحمت بیفتند ، دست پیدا کنند .
طالع زاری اذعان داشت: استارت آپ ها را به سمت و سوی فضای اقتصادی سوق بدهید تا کسب و‌کارها رونق بگیرد.
معاون فرهنگی اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان در پایان گفت: زیارت قبور شهدا در فضای مجازی یکی از ایده های اجرا شده مناسب است که باید بیشتر روی آن کار شود.

 حضور دکتر مازندرانی مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان در غرفه مدیریت نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای بسیج استان گلستان

حضور دکتر کنعانی مدیر کل محیط زیست استان گلستان در غرفه مدیریت نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای بسیج استان گلستان

 
بوشهر
رئیس پلیس فتا استان بوشهر: پلیس حامی تولیدات دیجیتال بسیجیان است/ دستگاهای اجرائی از تولیدات دیجیتال داخلی استفاده کنند
در دومین روز از رقابت تیم‌های تخصصی تولیدکننده محتوای فضای مجازی در بوشهر، رئیس پلیس فتا استان از فعالیت‌ تیم‌ها بازدید کرد. سرهنگ مهدی قاسمی رئیس پلیس فتا استان بوشهر در حاشیه بازدید از محل برگزاری رویداد فعالان فضای مجازی بسیج استان بوشهر در گفتت و گو با سپاس اظهار کرد: مقام معظم رهبری تاکید دارند اگر از فضای مجازی غافل شویم، اگر نیروهای مومن و انقلابی این میدان را خالی کنند مطمئنا ضربه خواهیم خورد و هرکس به اندازه وسع و توان و هنر خود باید در این میدان حضور یابد.
رئیس پلیس فتا استان بوشهر گفت: انتظار میرود همه سازمان ها ، ارگانهای دولتی و غیر دولتی و تمامی دستگاه های اجرایی نسبت به انجام اقدامات هدفمند و مدرن برای پرداختن به موضوعات رسانه ای در فضای مجازی با هدف گذاری افزایش سواد رسانه ای مردم و تولید محتوای متناسب با فرهنگ و ارزشهای اسلامی و ایرانی توجه ویژهه داشته باشند.
قاسمی افزود: زمانی میتوان گفت این رسالت خطیر محقق شده است که عزم عمومی را مشاهده و همپوشانی و هم افزایی اقدامات را بصورت منسجم داشته باشیم و در همین راستا می توان با مطالعه و پرداختن به فرهنگ غنی و سابقه تاریخی استان به ویژه اینکه همیشه نماد مبارزه با استعمار در زمان های مختلف بوده ایم ، تولید محتواها و موضوعات رسانه ای را به صورت علمی و با استفاده از خلاقیت کارشناسان و جوانان خلاق استان در قالب های بومی اجرایی  و حمایت های همه جانبه دستگاه های اجرایی به ویژه استانداری ، قطعا باعث رشد و بالندگی آثار و تألیفات و محصولات دیجیتال استانی خواهد شد.
وی با اشاره به فعالیت پلیس فتا در فضای مجازی بیان کرد: پلیس فتا استان بوشهر آمادگی دارد تا در حوزه آموزش نیروی انسانی به ویژه کسب و کارهای جدید و مدرن در بستر فناوری های نوین با هدف ارتقاء ایمنی و سلامت این حوزه و پیشگیری از آسیب ها و جرایم نهفته و متصور فضای سایبر کند، هرچند که موضوع اجرای آموزش در قالب برگزاری کارگاه های آموزشی ، نمایشگاه های ثابت و سیار ، تولید محتوای چاپی و دیجیتال و غیره بصورت مستمر توسط پلیس فتا استان در حال اجرا و  اولویت اقدامات است ولی هر جا و زمانی که بر اساس نیاز سنجی واقعی و تخصصی ، ارائه آموزش به روز و مرتبط ضرورت پیدا کند ، همکاران ما آمادگی برگزاری دوره ، کارگاه و کلاس آموزشی بدون دریافت هیچگونه هزینه ای داشته و از این موضوع استقبال می کنند.
رئیس پلیس فتا استان بوشهر ادامه داد: قطعا شوراهای اصناف مرتبط با صنوف دیجیتال و کسب و کارهای اینترنتی برای این مهم، برنامه دارند و پلیس فتا هم بر خود وظیفه می داند در کنار این افراد برای ارتقاء ایمنی بسترهای کسب و کارهای اینترنتی حضور داشته و با همراهی صاحبان این کسب و کارهای اینترنتی ، ضمن برقراری بیشتر ایمنی کسب  و کار ، اعتماد مشتریان و متقاضیان نیز ارتقاء خواهد یافت.
قاسمی ابراز کرد: برای اینکه محتوا تولید شده مورد استقبال مردم و مخاطبین قرار بگیرد و صرفه اقتصادی داشته باشد، لزوما باید نیازسنجی علمی و واقعی، ارتقاء کیفی محصول، استفاده از خلاقیت و نوآوری، استفاده از ظرفیت نخبگان دانشگاهی و غیره را به عنوان مؤلفه های اصلی در نظر بگیریم.
وی اذعان کرد: اگر محصول و محتوایی با این شاخصه ها ایجاد شود و در بحث اطلاع رسانی و تبلیغات نیز بصورت اصولی و استفاده از روش های نوین اقدام شود، حتما با استقبال عمومی روبرو خواهد شد.
قاسمی تصریح کرد: البته سازمانها و ارگان های دولتی و خصوصی و دستگاه های اجرایی باید تلاش کنند از هنر کارشناسان داخلی و بومی در همه زمینه ها به ویژه این حوزه حمایت کنند  و از محصولات تولید شده داخلی به جای محصولات مشابه خارجی در دستگاه های  تحت مدیریت خود استفاده نمایند.
رئیس پلیس فتا استان بوشهر خاطرنشان کرد: خوشبختانه در استان بوشهر تعامل و همکاری بسیار مطلوبی بین پلیس فتا،سازمان فضای مجازی بسیج و سپاه وجود دارد و نمونه آن برگزاری رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج است که به همت و میزبانی سازمان فضای مجازی بسیج در حال برگزاری است و پلیس فتا استان نیز در کنار این بزرگواران پرتلاش عرصه فرهنگی که عرصه جهاد است، حضور دارد.
وی تاکید کرد: هر زمان و محلی که احساس شود پلیس فتا در حمایت از تولید محتوای بومی بویژه محصولات بسیجیان گرانقدر، می بایست اقدامی را عملی کند، همچون گذشته و با افتخار برخود وظیفه می دانیم که با اهتمام ویژه ایفای نقش کنیم.
قاسمی گفت: ما قبل از پلیس بودن، خود را یک بسیجی رهرو ولایت میدانیم و امیدواریم در این مسیر مقدس، همگی پرتوان و ثابت قدم باشیم.

 
مرکزی
رئیس پارک علم و فناوری استان مرکزی: با افتخار از تولیدات فضای مجازی بسیح حمایت می کنیم
به گزارش دیار آفتاب؛ محمد رفیعی رئیس پارک علم و فناوری استان مرکزی امروز در بازدید از اولین رویداد فعالان فضای مجازی بسیج استان مرکزی؛ با تقدیر از تولید محتوای انجام شده در این حوزه و تاکید بر پتانسیل های بسیار خوب موجود در این فضا، گفت: خوشبختانه یکی از سیاست‌های اصلی پارک علم و فناوری، معاونت علمی ریاست جمهوری و وزارت علوم، تربیت واحدهای فناوری است که در حیطه فضای مجازی یا روال های به روز مانند بلاک چین در حال کار هستند.
رفیعی افزود: با کمال میل و افتخار آمادگی خود را در راستای حمایت و ارائه تسهیلاتی چون مشاوره و مربیگری و هم آموزش هایی که بعضی از افراد برای آشنا شدن با فضای کسب و کارهایی که به شکل جدید در حیطه فضای مجازی تعریف می شود، اعلام می کنیم.
وی با تاکید بر اینکه سطح افراد حاضر در این رویداد بالا بود، عنوان کرد: به پتانسیل هایی که در چنین مجموعه‌ های فرهنگی مانند بسیج وجود دارد افتخار می کنیم و این بیانگر این مفهوم است که استان مرکزی خاستگاه حداقل یک چهارم مفاخر ایران بوده است.

زنجان
بازید معاون فضای مجازی صدا و سیما و معاون تولید صدا و سیمای مرکز زنجان از بزرگترین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان زنجان

 
خراسان جنوبی
بازدید جمعی از مسئولان استان خراسان جنوبی از تیم‌های فعال در رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج
به گزارش خاورستان، برخی از مسئولان امروز از نخستین رویداد تولید محتوای فعالان فضای مجازی بسیج خراسان جنوبی در حسینیه جماران بیرجند بازدید کردند. این رویداد به طور همزمان در سراسر کشور در حال برگزاری است.
سید سعیدرضا احمدی‌زاده سرپرست بنیاد نخبگان خراسان جنوبی، ناصر نبی‌زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، حسن عزیزی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام و المسلمین روح الله نوری مسئول رسیدگی به امور مساجد خراسان جنوبی، علی محمدپور رئیس پلیس فتا خراسان جنوبی، جواد عقیلی‌پور مسئول بسیج دانش آموزی خراسان جنوبی و محمود مقامی مسئول روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی مسئولانی بودند که امروز از این رویداد بازدید کردند.


کرمان
مشاور رسانه‌ای استاندار کرمان: رویداد تخصصی تولیدی محتوای دیجیتال ظرفیت خوبی در زمینه اشتغال‌زایی دارد/حمایت استانداری کرمان برای تجاری سازی ایده های برتر
به گزارش راه آرمان؛ عباس تقی زاده مشاور رسانه ای استاندار کرمان در حاشیه بازدید از اولین رویداد تخصصی تولیدی محتوای دیجیتال بسیج اظهار کرد: این ایده بسیار خوبی است به خاطر اینکه ما در حوزه های مختلف چه در حوزه های قانونی، اجرایی وسایر حوزه ها در سطح استان و کشور شاهد یک شکاف بین ظرفیت ها و توانمندی هایی در حوزه دیجیتال هستیم اینکه هنوزشناخته شده نیست و بیشتر در اختیار جوانانی است که تحصیل کرده این رشته ها نیستند و به دلیل علاقه ای که دارند به آن روی آورده اند.
وی گفت: زیرا فضای کسب و کار تغییر کرده وبخشی از جامعه به سمت تولید دیجیتال رفته است، بخشی در حوزه فرهنگی و بخشی دیگر در حوزه هایی از جمله اجتماعی و اقتصادی است .
رویداد تخصصی تولیدی محتوای دیجیتال ظرفیت خوبی در زمینه اشتغال زایی دارد
مشاوررسانه ای استاندار کرمان افزود: این رویداد تخصصی تولیدی محتوای دیجیتال ظرفیت خوبی در زمینه اشتغال زایی دارد باید اعتراف کنیم که این مغفول و ناشناخته مانده و به آن پرداخته نشده است.
تقی زاده ادامه داد: ممکن است کم و بیش استارت آپ هایی را در این زمینه برگزار کرده باشیم اما اینکه همه ظرفیت های استان را بتوانیم معرفی کنیم و یا اینکه بقیه را به این سمت بکشانیم متاسفانه تا به حال حرکت قوی در این رابطه نداشته ایم.
بسیج همیشه در زمینه ایده های دیجیتالی موفق بوده است
وی عنوان کرد: با توجه به اینکه بسیج یک نهاد مردمی است و ارتباط آن یک ارتباط اداری و اجرایی  نیست و می تواند ارتباط پویاتری داشته باشد و همیشه دراین زمینه موفق بوده است.
مسئول روابط عمومی استانداری کرمان بیان کرد: باید از ظرفیت بسیج رسانه و تشکل های بسیج استفاده شود و همچنین از سایر نهادها تا بتوان ظرفیت ها را معرفی کرد.
تقی زاده با بیان اینکه مهمترین ظرفیت سرمایه انسانی است و دارای فکر و اندیشه است، اذعان کرد: متاسفانه هنوز بین این سرمایه انسانی و حوزه سیاستگذاری و اجرایی استان در همه زمینه ها ارتباط کاملی شکل نگرفته است.
وی خاطرنشان کرد: استانداری کرمان آمادگی دارد تا بتواند این ظرفیت ها را درقالب همایش، مکاتبه برای معرفی بیشتر انجام دهد.
 مشاور رسانه ای استاندار کرمان خاطرنشان کرد: وقتی مدیران با این ظرفیت ها آشنا شوند قطعا به سراغ آنها خواهند رفت.
تقی زاده تصریح کرد: استانداری به دلیل اینکه بین ادارات دولتی جایگاه ویژه ای  دارد باید در این زمینه پیشگام شود.
وی افزود: با توجه به اینکه امروزه همه با فضای دیجیتال ارتباط دارند به یک رسانه قوی تبدیل شده که بخشی از آن می تواند در خدمت آموزش قرار گیرد.
مسئول روابط عمومی استانداری کرمان ادامه داد: ظرفیت مهمی که به تازگی شکل گرفته بحث حقوق شهروندی و بحث دسترسی به اطلاعات آزاد است اگر از این فن آوری استفاده کنیم ارتباط مردم با سامانه های دسترسی به اطلاعات آزاد تسهیل خواهد شد.
تقی زاده عنوان کرد: اگر بتوانیم  تعامل جوانان صاحب انیشه را با مسئولین و ارتباط گیری با دستگاه های اجرایی انجام دهیم می تواند کمک زیادی کند.
وی با بیان اینکه در حوزه گردشگری ۷ اثر ثبت ملی و رتبه اول کشور را در کارنامه خود داریم، تصریح کرد: متاسفانه چندان از این ظرفیت برای معرفی استان استفاده نشده است.
مشاور رسانه ای استاندار کرمان خاطرنشان کرد: همچنین شاهد هستیم که ادارات و شرکت های بزرگ در حوزه دیجیتال نیاز خدماتی و تبلیغاتی خود را با شرکت های خارج از استان قرار داد می بندد به دلیل اینکه این ظرفیت داخلی معرفی نشده است.
تقی زاده گفت: استانداری در این زمینه می تواند حمایت معنوی کند.
وی در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر اینکه آیا استانداری حاضر به حمایت مالی از این ایده ها است یا نه؟ بیان کرد: من در بخش مالی استانداری نیستم اما وقتی حرکتی بخواهد انجام شود و ارزش افزوده بالایی برای استان داشته باشد قطعا استانداری اگر خودش نتواند بصورت مستقیم  کمک مالی کند به هرحال از طریق ادارات و شرکت ها این حمایت ها را جلب می کند.

سیستان و بلوچستان
بازدید ابوذر مهدی نخعی؛ فرماندار زاهدان به همراه معاون عمرانی وی در اولین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج

 
مازندران
بازید سردار بابایی فرمانده سپاه کربلا و سردار میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران از بزرگترین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان مازندران

در حال تکمیل
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما