کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کلوپ: هنوز کارمان برای قهرمانی تمام نشده است

4 بهمن 1398 ساعت 12:30

سرمربی لیورپول می‌گوید هنوز کار تیم او برای کسب قهرمانی در لیگ برتر انگلیس تمام نشده است.



به گزارش بلاغ، به نقل از دیلی میل، لیورپول در هفته بیست و چهارم لیگ برتر انگلیس به دیدار ولورهمپتون رفت و توانست با نتیجه ۲ بر یک این تیم را شکست دهد. جوردن هندرسون و روبرتو فیرمینو گلزنان تیم یورگن کلوپ در این دیدار بودند. 
یورگن کلوپ بعد از برتری تیمش در این دیدار گفت: هنوز کار ما برای قهرمانی تمام نشده است. وقتی می‌شنوم که می‌گویند ۶ بازی پیاپی را نیز ببازیم در صدر جدول قرار می‌گیریم حالت تهوع به من دست می‌دهد. شاگردانم بازی به بازی کیفیت بالای خودشان را نشان دادند و این خیلی خوشحال کننده است که توانستم روند پیروزیهایمان را ادامه دهیم. از الان تنها به دیدار با شروزبری در جام حذفی و بازی عقب افتاده با وستهام فکر می‌کنیم که باید در ابتدای هفته بعدی برگزار کنیم و همه اینها دلایل کافی است که به قهرمانی فکر نکنیم و تنها هدف‌مان روی بازیهای پیش رو باشد.
سرمربی لیورپول در ادامه به تمجید از هندرسون کاپیتان و زننده گل اول تیمش در این دیدار پرداخت و گفت: گل او در این دیدار باورنکردنی بود و این فقط یک جنبه دیگر از فرم خوب و برجسته او در حال حاضر است. هندرسون در این دیدار عملکرد خیلی خوبی از خود ارائه داد. هندرسون یک کاپیتان بسیار کامل و خوب است و همه بازیکنان را در زمین مدیریت می‌کرد. از او در این دیدار خیلی راضی هستم.
لیورپول در بازی بعدی خود باید در جام حذفی به دیدار شروزبری برود و سپس بازی عقب افتاده این تیم برابر وستهام برگزار می شود و در صورت برتری لیورپول در آن دیدار، این تیم می تواند اختلاف خود را با تیم دوم جدول رده بندی به ۱۹ امتیاز برساند. 
 


کد مطلب: 412349

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/412349/کلوپ-هنوز-کارمان-قهرمانی-تمام-نشده

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com