تاریخ انتشارجمعه ۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰
کد مطلب : ۴۱۲۳۳۳
سرمربی تیم اکسون تهران با انتقاد از عملکرد برخی داوران گفت: ویدئوچک به شرطی خوب است که تنها محدود به سالن آزادی نباشد.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، البرز آبکناری سرمربی تیم بسکتبال اکسون‌ تهران، پس از پیروزی شاگردانش‌ مقابل شهرداری بندرعباس، در جمع خبرنگاران گفت: بازی سختی برای ما بود و حساسیت بازی رو عملکرد تیم‌ها تاثیرگذار بود. بازی را خوب شروع کرده بودیم اما در لحظات حساس تمرکزمان را از دست دادیم و اختلاف کم شد.
او افزود: البه اتفاقاتی هم در زمین می‌افتد که ما نمی‌توانیم کاری کنیم. کسانی که در زمین قضاوت‌ می‌کنند نباید با بازیکنان یا یک تیم لج کنند. تایم زیادی و در لحظات حساس این اتفاق رخ میداد که ما فقط حرص و جوشش را کنار زمین می‌خوریم.
آبکناری در پاسخ به این سوال که داور با کدام یک از بازیکنان این تیم لج کرده بود؟ توضیح داد: نمی‌خواهم این بحث را خیلی باز کنم چون ‌پیامدهایی دارد که‌ کار را پیچیده ‌می‌کند، اما اگر کمیته داوران بازی را ببینند نباید داور به این شیوه نسبت به برخی اتفاقات بی تفاوت باشد.
او در مورد شرایط بازیکنان خارجی تیم اکسون ‌نیز گفت: بازیکن نیجریه‌ای - کانادایی ما جدا شد ولی زوران ورکیچ را نگه داشتیم. شاید هم چون در چند بازی قبل نبود، در بازی امروز عملکرد چندان خوبی نداشت و انتظارات را برآورده نکرد.
سرمربی تیم اکسون درباره استفاده از ویدئوچک نیز اظهار کرد: ویدئوچک حتما مسئله موثری است که فیبا به آن تاکید می‌کند و در میادین بزرگ ‌مثل جام‌جهانی از آن استفاده می‌کند، اما مهم این است که همه جا از این تکنولوژی استفاده کنیم و تنها در سالن آزادی نباشد. در شهرستان‌ها هم اشتباهات داوری وجود دارد.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴