کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

هنگام‌پور: بازیکن آمریکایی ما فهمید ایران امن است

4 بهمن 1398 ساعت 9:50

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس گفت: بازیکن آمریکایی ما فهمید ایران امن است.



به گزارش بلاغ، رضا هنگام‌پور سرمربی تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس پس از باخت مقابل اکسون تهران گفت: فکر می‌کنم اصلا خوب بازی نکردیم و حتی در حد تمرینات خودمان هم نبودیم. به نسبت بسکتبال خودمان انسجام کافی که در این هفته‌ها داشتیم را در بازی امروز نداشتیم و گاها راحت اجازه شوت زنی میدادیم. ما اول بازی آنقدر شوت سه امتیازی خوردیم که کار سخت شد.
او ادامه داد: زمانی که اختلاف زیاد می‌شود باید دو برابر انرژی بگرارید تا نتیجه را برگردانید، وقتی هم که دو برابر انرژی می‌گذارید تا نتیجه مساوی شود، بازی سخت می‌شود. از بازیکنانم راضی نیستم‌ چون امروز اصلا خوب نبودند. به نظرم حریف را خیلی دست کم‌ گرفتند.
هنگام‌پور در پاسخ به این سئوال که آیا شهرداری بندرعباس به پلی‌آف لیگ‌برتر بسکتبال راه پیدا می‌کند؟ اظهار کرد: باید از الآن ایرادات خودمان را برطرف کرده و بازی به بازی پیش رویم. این بازی برای ما خیلی مهم بود که متاسفانه خوب بازی نکردیم و باید ببینیم در ادامه چه برنامه‌ای پیش خواهد آمد، اما مطمئنا ما به پلی‌آف صعود میکنیم.
او در مورد استفاده از ویدیوچک در بازی امروز این تیم مقابل اکسون گفت: به نظرم ویدیوچک خوب است چون همانطور که دیدید، دو امتیازی‌ که‌ داور در این بازی گل‌ گرفته بود رابعد از دیدن صحنه برگرداند. مطمئنا ویدیوچک به بسکتبال کمک‌ میکند، اما باید این امکانات را در شهرستان‌ها هم استفاده کنند. اگر در شهرستان‌ها که هواداران هستند و فشار هواداران زیاد است ویدیوچک استفاده شود، داوران می‌توانند تصمیمات بهتری بگیرند.
هنگام‌پور در مورد خداحافظی یکباره کدار ادواردز بازیکن آمریکایی این تیم در هفته گذشته و بازگشت دوباره‌اش، توضیح داد: زمان می‌برد تا کدار را توجیه کنیم که ایران یکی از امن‌ترین کشورها است. آقای شهردار با او صحبت کرد و قانعش کردند که ایران بسیار امن است.
او افزود: یکسری از بازیکنان ما مصدوم بودند و نشد از آن‌ها استفاده کنیم و به نظرم تمرین نکردن کدار با تیم هم در این روزها، روی بازی امروز ما تاثیرگذار بود.
سرمربی تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس درباره مشکلات مالی نیز گفت: مشکلات مالی برای همه وجود دارد و خارجی‌ها سخت این موضوع را می‌پذیرند، اما باشگاه ما هم در این سه سالی که فعال بوده بد قولی نکرده است. متاسفانه این وقفه چند وقت اخیر باعث شد بازیکنان از لحاظ روحی و روانی سر حال نباشند و مثل هفته‌های قبل بازی‌ نکردند.
 


کد مطلب: 412330

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/412330/هنگام-پور-بازیکن-آمریکایی-فهمید-ایران-امن

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com