تاریخ انتشارجمعه ۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۰
کد مطلب : ۴۱۲۳۲۳
ملی‌پوش تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام گفت: همه تمرکز ما روی مهار کردن صمد نیکخواه‌بهرامی بود که نیمکت نشینی او تمرکز ما را بهم زد.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، رسول مظفری ملی‌پوش تیم بسکتبال پتروشیمی بعد از پیروزی در بازی حساس هفته بیست و یکم لیگ مقابل مهرام، گفت: پس از لغو شدن بازی روز دوشنبه، طی یک هفته‌ای‌ که‌ تمرین‌ می‌کردیم همه تمرکز ما روی تیم مهرام و خصوصا بهترین بازیکن این تیم یعنی صمد نیکخواه‌بهرامی بود. امروز بیرون‌ نشستن او روی تیم ما تاثیر گذاشت چون همه تمرکز ما روی مهار او بود و همین موضوع ما را اذیت کرد.
او ادامه داد: همچنین شوت‌هایی هم که ما از بیرون زدیم گل نشد و اختلاف افزایش یافت .در میان دو نیمه هم آقای کوهیان بیشتر روی تمرکز تیمی ما تاکید داشت و با کار دفاعی بهتر در نیمه دوم، توانستیم بازی را برگردانیم.
مظفری در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کرد نتیجه بازی در نیمه دوم با وجود اختلاف ۲۰ امتیازی، به سود پتروشیمی تغییر کند؟ توضیح داد: بسکتبال همیشه همینطور است. هرچند مقابل مهرام کار سخت بود، اما بازیکنان ما نفرات قدری هستند که در تیم ملی بازی می‌کنند. همانطور که دیدید بیشتر عدم تمرکز بازیکنان ما را اذیت کرد و بعد از به دست آوردن تمرکز کافی، بازی را کنترل کردیم.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما