تاریخ انتشارپنجشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۴
کد مطلب : ۴۱۲۳۱۴
فرمانده سابق لشکر عملیاتی 25 کربلای مازندران گفت: امروز دشمن با طراحی‌های مختلف و برنامه‌ها و توطئه‌های متعدد در برابر شجاعت و رشادت مدافعان جبهه مقاومت مستأصل شده و از رسیدن به خواسته‌های خود ناکام مانده است.
۰
plusresetminus
دشمنان در برابر جبهه مقاومت مستأصل شدند/حمله به پایگاه آمریکا به معنای پیروزی اراده انقلابی بود
به گزارش بلاغ، سردار حمیدرضا رستمیان در یادواره شهدای روستاهای اسماعیل‌کلا بزرگ، میانده و شهنه‌کلا  شهرستان جویبار با بیان اینکه ملت ایران در طول پیروزی انقلاب اسلامی حماسه‌های زیادی آفریدند گفت: این ملت فداکار و بصیر در جهت حفظ تمامیت ارضی، استقلال و عزت جمهوری اسلامی ایران از خودگذشتگی‌های زیادی انجام دادند و شهدای زیادی را تقدیم این نظام کردند.
 
وی بیان کرد: شهدای عزیز به ما عزت دادند و با فرهنگ ایثار و شهادت توانستیم به بالاترین قله‌های افتخار دست یابیم.
 
فرمانده سابق لشکر عملیاتی 25 کربلا بااشاره به اینکه ثمره خون شهدا برکات زیادی را برای ما داشته است اظهار کرد: به برکت خون شهدا امروز ایران امن‌ترین کشور دنیا است و در حوزه‌های علمی جز برترین‌های دنیا هستیم.
 
رستمیان تصریح کرد: فرزندان این کشور توانستند با سیستم‌های بومی، پیچیده‌ترین ابزارها و پهبادهای دشمن را از کار بیاندازند که نشان قدرت سرمایه انسانی، علمی و دفاعی جمهوری اسلامی ایران دارد.
 
وی جبهه مقاومت اسلامی را اساس آرمان‌های امام(ره) و راهبرد رهبر معظم انقلاب دانست و افزود: انقلاب اسلامی ایران از ابتدا حامی و مدافع ملت‌های مظلوم و مستضعف بوده است و این اسرائیل غده سرطانی و محل نشر شرارت‌های مختلف در منطقه باید از بین برود.
 
فرمانده مدافع حرم به استیصال دشمنان در برابر جبهه مقاومت اشاره و عنوان کرد: امروز دشمن با طراحی‌های مختلف و برنامه‌ها و توطئه‌های متعدد در برابر شجاعت و رشادت مدافعان جبهه مقاومت مستأصل شده و از رسیدن به خواسته‌های خود ناکام مانده است.
 
رستمیان به شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمان اشاره کرد و گفت: سردار سلیمانی نماد شهدای انقلاب اسلامی است زیرا از ابتدای انقلاب تا روز شهادتش برای این نظام و انقلاب اسلامی جانفشانی و مبارزه کرد.
 
وی خاطرنشان کرد: دشمن همواره در حال تغییر چهره و رنگ است ولی است نیتش تغییر نمی‌کند ولی این وعده الهی است که ملت وفادار به انقلاب اسلامی سربلند و با عزت می‌مانند.
 
فرمانده سابق لشکر عملیاتی 25 کربلا به حمله موشکی سپاه پاسداران به پایگاه نظامی آمریکا تأکید کرد و گفت: هیچ کشوری جرأت ضربه زدن به آمریکا را نداشت ولی حمله موشکی سپاه پاسداران به پایگاه نظامی آمریکا در عراق ابهت آمریکا درهم شکست نشان داد که اراده انقلابی بر اراده غیر انقلاب پیروز است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴