تاریخ انتشارپنجشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷
کد مطلب : ۴۱۲۳۰۱
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با بیان اینکه شیر و محصولات واحدهای تولیدی لبنی مازندران در سلامت کامل است؛ گفت: تا کنون هیچ گزارشی مبنی بر آلوده بودن محصولات لبنی از سوی دستگاه‌های ناظر استان نداشته‌ایم.
۰
plusresetminus
گزارشی مبنی بر آلوده بودن محصولات لبنی در مازندران نداشتیم
به گزارش بلاغ، حسینقلی قوانلو طی گفت‌وگویی اظهار کرد: شیر و محصولات واحدهای تولیدی لبنی مازندران در سلامت کامل می‌باشد.

وی افزود: متاسفانه در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر عدم سلامت شیر و محصولات لبنی در فضای مجازی مطرح شده که بنده به مردم شریف مازندران اطمینان می‌دهم محصولات تولیدی واحدهای لبنی مازندران در سلامت کامل بوده و آن‌را با اطمینان مصرف کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران خاطرنشان کرد: ما در برهه زمانی خاصی به سر برده و در جنگ همه جانبه‌ی اقتصادی با دول استکباری به سر می‌بریم و دشمنان ما در صدد هستند که به فضای تولیدات ما ضربه وارد کنند؛ لذا با ایجاد چنین شایعاتی و دامن زدن به آن در پی تخریب تولیدات داخل هستند.

قوانلو با اشاره به اینکه در روند تولیدات محصولات لبنی دستگاه‌های متعددی از قبیل بهداشت، استاندارد و کارشناسان دانشگاه‌های علوم پزشکی به‌صورت مستمر در واحد‌های تولیدی حضور داشته و بر آن نظارت می‌کنند، بیان کرد: اگر مشکلی در زمینه بهداشتی و سلامت این محصولات وجود داشته باشد، بدواً و قبل از خروج از واحدها با این مساله برخورد خواهد شد.

وی تصریح کرد: ما تا کنون هیچ گزارشی مبنی بر آلوده بودن محصولات لبنی از سوی دستگاه‌های ناظر استان نداشته‌ایم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با بیان اینکه هم اکنون کارخانجات تولیدی محصولات لبنی مازندران سهم بسیار زیادی در تامین مواد لبنی کشور  دارد؛ متذکر شد:  محصول اول استان مازندران در زمینه صادرات، مواد لبنی است، به گونه‌ای که در سال‌های اخیر میزان قابل ملاحظه‌ای از محصولات تولیدی استان به کشورهای اروپایی، آمریکایی و آسیایی با آن سخت گیری‌هایی که در سلامت محصولات غذایی به خرج می‌دهند، صادر می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰