کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

هیأتی‌ها ۱۰ هزار جفت کفش برای بچه‌های سیستان تهیه کردند

2 بهمن 1398 ساعت 22:52

عضو هیأت بهشت امام رضا(ع) گفت: این هیأت خیریه‌ای دارد که با کمک مردم و دیگر هیأتی‌ها، ۱۰ هزار جفت کفش برای سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان تهیه کرده است.


به گزارش بلاغ، سیدجواد دربندی عضو هیأت بهشت امام رضا (ع) و مسئول پویش کمک به سیل‌زدگان با اشاره به برنامه‌های این هیأت در امور خیر گفت: این هیأت خیریه‌ای دارد که تاکنون ۱۵۰ بچه بی‌سرپرست و معلول و ۱۲۰ سالمند را تحت پوشش خود قرار داده است.

تهیه ۱۹ هزار شیرخشک برای نیازمندان
وی با اشاره به پویش‌هایی که این خیریه برای انجام امور خیر به‌ویژه در هیأت‌ها انجام داده است، تصریح کرد: در گام اول این خیریه، پویش تهیه شیر خشک برای نیازمندان را اجرایی کرد که با کمک‌های مردم ۱۹ هزار شیر خشک جمع‌آوری شد.
دربندی تصریح کرد: آغاز جمع‌آوری پول برای تهیه شیرخشک‌ از هیأت ریحانةالحسین(س) و جلسه سیدمجید بنی‌فاطمه انجام و در این مراسم اولین کمک‌ها جمع‌آوری شد.
 
تهیه  ۱۰ هزار جفت کفش برای بچه‌های سیستان
عضو هیأت بهشت امام رضا (ع) گفت: باتوجه به وقوع سیل اخیر و مشکلات فراوان مردم این منطقه، پویش تهیه کفش را اجرایی کردیم که الحمدلله با کمک مردم و هیأتی‌ها ۱۰ هزار جفت کفش به ارزش ریالی حدود ۸۰۰ میلیون تومان خریداری شده است و هم‌چنین مخزن آب برای تأمین آب آشامیدنی ۱۵۰ روستا منطقه نیز به ارزش یک میلیارد تومان تهیه خواهد شد که مردم همچنان می‌توانند کمک‌های خود را از طریق کد دستوری #۵*۷۸۰* به این خیریه واریز کنند.

 وی افزود: پویش سوم این هیأت، باهدف کمک به بیماران سرطانی ایجاد شده است که مردم برای شرکت می‌توانند کمک‌‌های نقدی خود را از طریق کددستوری #۵۲۳*۷۸۰* واریز کنند.
براساس این گزارش، این کمک‌ها روز جمعه ۴ بهمن‌ماه به سیستان و بلوچستان ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 412256

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/412256/هیأتی-ها-۱۰-هزار-جفت-کفش-بچه-های-سیستان-تهیه-کردند

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com