تاریخ انتشارچهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰
کد مطلب : ۴۱۲۲۱۷
جشنواره بین المللی اختراع و نوآوری خیام از ۱۶ تا ۱۸ اسفند ۹۸ با حمایت سازمان مالکیت معنوی اختراعات جهان و کمیسیون ملی یونسکو ( موسسه آموزشی، علمی و فرهنگی ملل متحد) در ایران در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،مهدی حسینیان سراجه لو عضو کمیته ملی دگرگون های اجتماعی کمیسیون ملی یونسکو در ایران و عضو شورای سیاست گذاری جشنواره بین المللی اختراع و نوآوری خیام در گفت وگو با خبرنگار  با اشاره به حمایت کمیسیون ملی یونسکو در ایران از جشنواره گفت: جشنواره بین المللی خیام بنا بر رسالت خود در راستای توسعه مخترعان، مبتکران و پژوهشگران جمهوری اسلامی ایران مطابق بند اول اساسنامه یونسکو، همکاری خود را برای کمک به استقرار صلح و امنیت از طریق ترویج همکاری‌ میان ملت‌ها در زمینه‌های آموزش، علوم و فرهنگ به منظور افزایش احترام همگان به عدالت، حاکمیت قانون، حقوق بشر و آزادی‌های اساسی برای همه، بدون توجه به تفاوت‌های نژادی، جنسیت، زبان و مذهب، مطابق با منشور ملل متحد در دستور کار خود قرار داده است.
حسینیان خاطر نشان کرد: در راستای کمک به استقرار صلح و امنیت از طریق ترویج همکاری در این جشنواره از ۲۷ کشور جهان با همکاری سازمان مالکیت معنوی اختراعات جهان برای حضور و ثبت نام دعوت شده است.
مهدی حسینیان سراجه لو پیش تر به خاطر حمایت از جشنواره ملی اختراع و نوآوری «یک ایده یک دنیا» موفق به دریافت گواهی تقدیر از طرف انجمن بین المللی نوآوری و مهارت های پیشرفته تورنتو کانادا و همچنین سازمان مخترعان ترکیه  شده بود.
مخترعان، مبتکران و پژوهشگران ایران اسلامی می توانند با توجه به فرصت فراهم آمده در طرح های خود در زمینه ایده، اختراع و نوآوری را تا تاریخ ۱۱ بهمن ماه در وب سایت جشنواره به نشانی www.khayyamfestival.com  ثبت نام کنند.
این جشنواره با حضور نمایندگان جهانی و سران کشوری و لشکری در تاریخ ۱۶ تا ۱۸ اسفند ماه در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴