تاریخ انتشارچهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۲
کد مطلب : ۴۱۲۲۱۶
رئیس کمیته امداد منطقه یک ساری گفت: در ۹ ماهه سال جاری یک میلیارد و ۱۱۴ میلیون تومان توسط نیکوکاران و حامیان به ایتام و محسنین کمک شده است.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،مرتضی ناعی در گفت‌وگو با خبرنگار در شهرستان ساری، با بیان اهمیت توجه و رسیدگی به ایتام و فرزندان محسنین، اظهار کرد: یکی از خدمات ماندگار و اثرگذار این نهاد اکرام ایتام است که با کمک و مشارکت حامیان و نیکوکاران اجرا می‌شود.
وی افزود: در این عمل خداپسندانه، حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین، به 237 فرزندان ایتام و 613 نفر از فرزندان محسنین کمک کردند.  
رئیس کمیته امداد منطقه یک ساری گفت: هدف از این طرح حمایت از کودکان یتیم و طرح محسنین جهت تأمین نیاز‌های آنان در زمینه‌های معیشتی، تحصیلی، درمان است.
این مسؤول یادآور شد: در حال حاضر 2هزار و. 500 حامی نیکوکار از فرزندان معنوی خود حمایت می‌کنند، حامیان نیک اندیش در مجموع حمایت از 850 فرزند طرح اکرام ایتام و محسنین را بر عهده دارند.
ناعی بیان کرد: خیران و حامیان می‌توانند با حضور در کمیته امداد منطقه یک ساری یا با مراجعه به سایت ekram.emdad.ir در این طرح معنوی ثبت نام و کمک‌های خود را مستقیم به حساب فرزندان معنوی واریز کنند.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پایبندی بانوان به اجرای قانون حجاب و عفاف
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
عملیات وعده صادق غرورآفرین و مقتدرانه بود
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۸
اقدامات سپاه مایه سربلندی ملت ایران شده است
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴