کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کمک یک میلیارد تومانی به مددجویان کمیته امداد ساری

2 بهمن 1398 ساعت 8:22

رئیس کمیته امداد منطقه یک ساری گفت: در ۹ ماهه سال جاری یک میلیارد و ۱۱۴ میلیون تومان توسط نیکوکاران و حامیان به ایتام و محسنین کمک شده است.



به گزارش بلاغ،مرتضی ناعی در گفت‌وگو با خبرنگار در شهرستان ساری، با بیان اهمیت توجه و رسیدگی به ایتام و فرزندان محسنین، اظهار کرد: یکی از خدمات ماندگار و اثرگذار این نهاد اکرام ایتام است که با کمک و مشارکت حامیان و نیکوکاران اجرا می‌شود.
وی افزود: در این عمل خداپسندانه، حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین، به 237 فرزندان ایتام و 613 نفر از فرزندان محسنین کمک کردند.  
رئیس کمیته امداد منطقه یک ساری گفت: هدف از این طرح حمایت از کودکان یتیم و طرح محسنین جهت تأمین نیاز‌های آنان در زمینه‌های معیشتی، تحصیلی، درمان است.
این مسؤول یادآور شد: در حال حاضر 2هزار و. 500 حامی نیکوکار از فرزندان معنوی خود حمایت می‌کنند، حامیان نیک اندیش در مجموع حمایت از 850 فرزند طرح اکرام ایتام و محسنین را بر عهده دارند.
ناعی بیان کرد: خیران و حامیان می‌توانند با حضور در کمیته امداد منطقه یک ساری یا با مراجعه به سایت ekram.emdad.ir در این طرح معنوی ثبت نام و کمک‌های خود را مستقیم به حساب فرزندان معنوی واریز کنند.
 


کد مطلب: 412216

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/412216/کمک-یک-میلیارد-تومانی-مددجویان-کمیته-امداد-ساری

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com