تاریخ انتشارچهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰
کد مطلب : ۴۱۲۲۰۹
حجت‌الاسلام حسین انصاریان گفت: وقتی رضاشاه حجاب را از سر زنان برداشت، مرحوم آیت الله شاه‌آبادی در کنار منبر ایستاد و اظهار کرد، شاه با برداشتن حجاب کمر ۱۲۴ هزار پیامبر را شکست.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،حجت‌الاسلام حسین انصاریان شامگاه سه شنبه در مراسم گرامیداشت ایام فاطمیه در شهرستان لنجان اظهار کرد: انسان موحد هر پیروزی را امتحانی از جانب خدا برای سنجش تکبر یا بندگی می‌داند و در نتیجه آن هر توفیق را تجلی قدرت خدا به حساب می‌آورد.
کارشناس مسائل دینی با اشاره به آیه ۴۰ سوره مبارکه نمل خاطرنشان کرد: اگر چنین نگاهی در بشر تقویت شد همه چیز را متعلق به خدا می‌داند که به سبب عطای الهی به انسان بخشیده شده و مغرور نخواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: براساس آیه آخر سوره رعد و منابع شیعی و غیرشیعی امام علی (ع) علم کتاب را دارد و پیامبر اسلام نیز حداقل ۸۵ بار بر جانشینی علی (ع) پس از خودشان تصریح کردند.
انصاریان خاطرنشان کرد: دین مجموعه آیات قرآن مجید و روایات اهل بیت(ع) است و بر کسی که دانش کافی برای استخراج احکام از منابع ندارد لازم است احکام مورد نیاز خودش را از علما بیاموزد و رفتار خودش را با آنان تطبیق دهد.
وی با توجه به نقش حجاب در جوامع بشری به ویژه در جوامع اسلامی افزود: وقتی رضاشاه حجاب را از سر زنان برداشت، مرحوم آیت الله شاه‌آبادی در کنار منبر ایستاد و اظهار کرد، شاه با برداشتن حجاب کمر ۱۲۴ هزار پیامبر را شکست، به این معنا که زمینه ترویج فساد را فراهم کرد و در نتیجه آن است که امروز شاهد آسیب‌های اجتماعی در کشور هستیم.
انصاریان یادآور‌ شد: یادگیری قرآن بر هر زن و مرد مسلمان واجب قطعی است و این یادگیری نباید منحصر به قرائت صحیح شود بلکه باید سبک زندگی را از قرآن استخراج کرد.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰