تاریخ انتشارچهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۵
کد مطلب : ۴۱۲۱۶۹
رئیس جهاد دانشگاهی مازندران از افتتاح پایلوت طرح تولیدی نیمه صنعتی تکثیر و پرورش ریز جلبک اسپیرولینا در مجتمع تحقیقاتی جویبار خبر داد.
۰
plusresetminus
طرح تولیدی نیمه‌صنعتی «جلبک اسپیرولینا» در جویبار افتتاح شد
به گزارش بلاغ،واحد عبدالهیان در افتتاح پایلوت نیمه صنعتی تکثیر و پرورش ریز جلبک اسپیرولینا در مجتمع تحقیقاتی تولیدی جهاد دانشگاهی مازندران که به نام شهید سردار قاسم سلیمانی نامگذاری شد با بیان اینکه گام دوم انقلاب عامل عزت و سربلندی انقلاب اسلامی در مدیریت جهادی است و ما باید راه شهدا را در بعد علمی کشور ادامه دهیم گفت: پیشرفت نظام اسلامی جزء در اتخاذ رویکرد انقلابی و فعالیت جهادی میسر نمی‌شود.
 
وی با اشاره به افتتاح پایلوت نیمه صنعتی تکثیر و پرورش ریز جلبک اسپیرولینا اظهار کرد: طرح تکثیر و پرورش ریز جلبک اسپیرولینا، گردشگری مزرعه، اسانس‌گیری گل نرگس، طرح تلفیقی ماهیان خاویاری و مزرعه غاز مولد از جمله طرح‌های در حال پیگیری در مجتمع سردار شهید سلیمانی است.
 
رئیس جهاد دانشگاهی مازندران افزود: پایلوت نیمه‌ صنعتی تولید و تکثیر جلبک اسپیرولینا  بعد از ۳ سال پژوهش و 2 سال عملیات اجرائی به طور کامل اجرا شده است و جهاد دانشگاهی این آمادگی را هم دارد تا فاز صنعتی این طرح را در کشور راه اندازی کند.
 
عبدالهیان گفت: پژوهشگران ما توانستند در حوزه مهندسی و تولید، بهینه‌سازی محیط کشت وپرورش جلبک را ایجاد کنند که در کشور بی‌نظیر است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴