کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه کربلا:

برخی مدیران ناکارآمد مانع تجاری‌سازی دانش‌ها در کشور می‌شوند

2 بهمن 1398 ساعت 7:15

فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت: امروز از به‌روزترین دانش‌ها در کشورمان برخورداریم ولی برخی مدیران ناکارآمد مانع از تجاری‌سازی و بهره‌برداری آنان می‌شود.


به گزارش بلاغ، سردار محمدحسین بابایی در مراسم رونمایی از یادمان نامگذاری مجتمع تحقیقاتی تولیدی جهاد دانشگاهی به‌نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در جویبار اظهار کرد: امروز از به‌روزترین دانش‌ها در کشورمان برخورداریم ولی برخی مدیران ناکارآمد مانع از تجاری‌سازی و بهره‌برداری آنان می‌شوند.
 
وی تأکید کرد: بهترین سرمایه ما نیروی انسانی خلاق، مؤمن و مبتکر هستند.
 
فرمانده سپاه کربلا تصریح کرد: ایران از لحاظ ثروت و منابع خدادادی و از جهت سهولت بهره‌برداری از آنان جز کشورهای کم نظیر است اما به دلیل اینکه به خودباوری نرسیدیم دچار چالش‌های اقتصادی می‌شویم.
 
بابایی گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی متکی به جناح خاصی نبوده است و دانش خود را به علم نافع تبدیل کرد، علمی که توانست میلیون‌ها نفر را از جنگ نجات دهد.
 
وی ادامه داد: شخصیت سردار سلیمانی بیش از اینکه وجهه نظامی و دفاعی داشته باشد، دلسوز نظام بود که انسان‌ها را از مهلکه نجات می‌داد.
 
فرمانده سپاه کربلا به کشته شدن میلیون‌ها استاد دانشگاه و محقق توسط آمریکایی‌ها در عراق اشاره کرد و افزود: طی چند سال اشغالگری آمریکا در عراق بیش از یک میلیون استاد دانشگاه، محقق و دانشمند را ترور کردند.
 
بابایی تأکید کرد: کسی که وارد عرصه جهاد می‌شود نباید نگاه منفعت طلبانه داشته باشد، نباید انتظار تعریف و تجمید داشته باشد بلکه باید با تلاش مستمر و شبانه‌روزی تا رسیدن به پیروزی نهایی مبارزه کرد.
 
وی با بیان اینکه دانشگاه برای یادگاری نیست گفت: دانشگاه جایی برای تحقیق است و امروز دستاوردهای دانشگاه زمینه‌ساز پیشرفت کشور بوده و آنچه که امروز زمینه‌ساز پیشرفت ما شده، خروجی تحقیقات ما بوده است.

انتهای پیام/
 


کد مطلب: 412168

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/412168/برخی-مدیران-ناکارآمد-مانع-تجاری-سازی-دانش-ها-کشور-می-شوند

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com