مسئول جشنواره خدمت مازندران عنوان کرد

اهتمام جدی خادمیاران رضوی در محرومیت‌زدایی

تاریخ انتشارسه شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۶
کد مطلب : ۴۱۲۱۶۶
مسئول جشنواره خدمت آستان قدس رضوی در مازندران گفت: دفتر آستان قدس و دفاتر نمایندگی آستان در استان‌ها و خادمیاران رضوی باید تلاش مضاعف کرده و نیاز محرومان را برطرف کنند.
۲
plusresetminus
اهتمام جدی خادمیاران رضوی در محرومیت‌زدایی
به گزارش بلاغ، سهیل صالحی در اولین گردهمایی خادمیاران رضوی شرق شهرستان نکا گفت: رفع محرومیت یک از دغدغه‌های اصلی مقام معظم رهبری است، و باید در زمینه‌های معیشت، سلامت، ازدواج و اشتغال محرومین تلاش کنیم.
 
وی با بیان اینکه آمار قشر مستضعف در جامعه رو به افزایش است و دستگاه‌ها به تنهایی پاسخگوی نیاز محرومین نیستند اظهارکرد: دفتر آستان قدس و دفاتر نمایندگی آستان در استان‌ها و خادمیاران رضوی باید تلاش مضاعف کرده و نیاز محرومان را برطرف کنند.
 
مسئول جشنواره خدمت آستان قدس رضوی مازندران هدف از تشکیل کانون‌های خادمیاری رضوی در سراسر کشور در زمان تولیت سابق را توجه به اصل خدمت به امام رئوف سلطان ابالحسن امام رضا علیه السلام برشمرد و افزود: خدمت به هشتمین امام شیعیان محدود به حرم و شهر مشهد مقدس نیست و افرادی که علاقمند به خدمت هستند در شهر و دیار خود، محل سکونت و محل کارشان در راستای محرومیت‌زدایی کارهای عام‌المنفعه و خدماتی ارزنده به نیت امام مهربانی‌ها، امام رضا(ع) به مردم ارائه دهند.
 
صالحی بیان کرد: هر کسی هر کاری را با نیت امام مهربانی‌ها و برای حضرت رضا(ع) انجام دهد باید این نام و سیره در افکار و اعمال افراد، خانواده و جامعه ساری و جاری شود. 
 
وی با اشاره بر اینکه خادمیاران باید تقوا در رفتار و کردار را مراقبت کنند عنوان کرد: زیرا مردم ما خادمیاران را ملاک عمل قرار می‌دهند و ما باید در جهت رفع دغدغه امام رضا(ع) که همان گره‌گشایی از نیازمندان و محرومین است تلاش کنیم.
 
مسئول جشنواره خدمت آستان قدس رضوی مازندران گفت: مسئله مهم برای خادمیاران رضوی این است که امام رضا(ع) آنان را به خادمیاری خود پذیرفته است و برای اینکه همیشه خادم بمانیم، باید لحظه لحظه کارمان برای رضای خدا باشد و اخلاص را ملاک ارزیابی و ارزش قرار دهیم و خادمیاران باید خدا را شاکر باشند که توانسته‌اند مدال افتخار خدمتگزاری امام رضا(ع) را بر گردن بیاویزند.
                                                                                            صالحی شرکت در آزمون و ثبت فعالیت در سامانه خادمیاری را از الزامات تحقق شیفت حرم دانست و افزود: حتماً باید فعالیت‌های خادمیار از سوی کانون مورد تائید قرار گیرد.
    
وی با اشاره به فعالیت ۶ ساعت در هفته خادمیار در کانون‌های محلی یا موضوعی، یادآور شد: تفکیک سازی بین فعالان و غیر فعال باید صورت گیرد و خادمیاری که به عرصه خدمتی توجه ندارد و در سامانه ثبت فعالیت نمی‌کند باید تعیین وضعیت شوند.
 
مسئول جشنواره خدمت آستان قدس رضوی مازندران همچنین در خصوص جشنواره خدمت گفت: جشنواره خدمت فرصت مغتنمی است تا خادمیاران خدمات الگویی خود را در جهت رفع محرومیت در سامانه جشنواره خدمت ثبت کنند.
 
صالحی بیان کرد: در ثبت الگوهای خدمتی خادمیاران در جشنواره خدمت، دیگر خادمیاران می‌توانند از الگوهای آنان برای ارائه خدمات بهتر و ارزنده به محرومین الگوبرداری کنند.
 
وی گفت: خادمیاران باید تلاش کنند بر اساس پتانسیل و توانمندی‌های موجود در ارائه خدمات به محرومین، شیوه‌های ابتکاری و خلاقانه را جهت الگوبرداری در جشنواره ثبت کنند.
 
مسئول جشنواره خدمت آستان قدس رضوی مازندران در بخش دیگری به آموزش سامانه از بدو ورود و تائید اطلاعات هویتی اشاره کرد و اظهار کرد: خادمیاران باید در آموزش سامانه‌ای شرکت کنند و در سامانه نیز ثبت گزارش فعالیت انجام دهند تا ارزیابی‌‌ها صورت گیرد و در غیر آن ارزیابی خادمیار منفی خواهد بود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴