تاریخ انتشارسه شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵
کد مطلب : ۴۱۲۱۴۰
مسئول مرکز فضای مجازی بسیج مازندران از برگزاری نخستین رویداد و رزمایش تولید محتوای تخصصی ویژه فعالان فضای مجازی بسیج خبر داد و گفت: این رویداد 48 ساعته به صورت همزمان با سراسر کشور از تاریخ 2 الی 4 بهمن‌ماه امسال در استان مازندران برگزار می‌شود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، محمد نوری تلاوکی در گفت و گو ، از برگزاری نخستین رویداد و رزمایش تولید محتوای تخصصی ویژه فعالان فضای مجازی بسیج خبر داد.
 
وی با بیان اینکه این رویداد 48 ساعته به صورت همزمان با سراسر کشور از تاریخ 2 الی 4 بهمن‌ماه امسال در استان مازندران برگزار می‌شود؛ افزود: مراسم افتتاحیه این رویداد، ساعت 8 صبح روز چهارشنبه دوم بهمن ماه در محل حسینیه عاشقان کربلا انجام می‌شود.
 
مسئول مرکز فضای مجازی بسیج مازندران خاطرنشان کرد: این رقابت با حضور 32 فعال حوزه تولیدات دیجیتال و در قالب 10 تیم در رشته‌های پویانمایی، موشن گرافیک، کمیک موشن، بازی تلفن همراه و نرم افزار تلفن‌همراه برگزار می‌شود.
 
نوری بیان کرد: مراسم اختتامیه این رویداد، ساعت 15:30 دقیقه روز جمعه چهارم بهمن‌ماه در حسینیه عاشقان کربلا و با حضور فرماندهان گردان‌های سایبری، فعالان فضای مجازی و مسئولان شهری و استانی با معرفی نفرات برتر انجام می‌شود.
 
وی با بیان اینکه شناسایی استعدادها و ارتقای توانمندی‌های فنی و خلاقانه حوزه تولیدات دیجیتال بسیجیان استان از اهداف مورد نظر برگزاری این رویداد است؛ عنوان کرد: در حوزه تولید محتوای انقلابی و ارزشی، خلأهایی وجود دارد که با شناسایی فعالان انقلابی این حوزه می‌توان این خلأها را به حداقل رساند.
 
مسئول مرکز فضای مجازی بسیج مازندران گفت: جدا از اینکه با تولیدکنندگان برتر جهت تجاری سازی محصولات، قرارداد بسته می‌شود و برگزیدگان این رویداد جهت شرکت به مسابقات کشوری راه پیدا می‌کنند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما