تاریخ انتشارسه شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۹
کد مطلب : ۴۱۲۱۳۵
مجمع سالانه هیأت فوتبال با حضور عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال و مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در حالی برگزار شد که حاشیه‌های زیادی را به همراه داشت.
۰
plusresetminus
در مجمع سالانه هیأت فوتبال مازندران چه گذشت؟/باز هم مجمع حاشیه‌دار!
به گزارش بلاغ؛ مجمع سالانه هیأت فوتبال در حالی با حضور عبدالکاظم طالقانی عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال و حبیب حسین‌زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران برگزار شد که در این مجمع قوانین واقعی مجمع اجرا نشد تا موجی از اعتراضات در جمع فوتبالی‌ها راه بیافتد.

فوتبالی‌ها نه وقت صحبت داشتند و نه اعتراض، وقتی برای آنها در نظر گرفته نشد تا خواسته‌ها و اعتراضات خود را بیان کنند.

تخلفاتی تکراری در این مجمع هم رخ داد. طبق قانون دست‌کم ۱۰ روز قبل از جلسه مجمع، تمامی اعضا باید در جریان کامل مجمع قرار می‌گرفتند که چنین اقدامی اصلا صورت نگرفت و تمامی حاضران اذعان داشتند که تازه همین امروز از جزئیات مجمع باخبر شد‌ایم.

طبق قوانین، در مجمع باید برنامه عملکردی داده می‌شد و برنامه سال آینده ارائه می‌شود که این موضوع هم اتفاق نیفتاد.

 یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر مجمع بحث موارد مالی و دخل و خرج هیأت‌ها است.

در مجمع هیأت فوتبال با آن‌ همه گردش مالی باید گزارش مالی مطرح می‌شد که اصلا در خصوص بحث مالی مطلبی عنوان نشد و خیلی راحت از این موضوع مهم گذشتند.

تمامی این مسائل و موارد ذکر شده در بالا باید در مجمع با نظر اعضا تایید یا رد می‌شد و این موارد مصوب می‌شد که اصلا خبری از این موارد نبود.

در مجمع باید اعلام می‌شد، فوتبال مازندران در ارزیابی عملکردی در بین استان‌های کشور چرا دهم شده و دلیل این افت عملکردی چه بوده که از این مورد هم به راحتی گذشتند.

 گزینشی و هماهنگ شده صحبت کردن افراد هم عجیب‌ترین بخش مجمع بود که تذکر طالقانی هم تاثیر چندانی نداشت و خیلی از حاضران وقت برای صحبت کردن پیدا نکردند.

گزارش مالی هم درست در لحظه آغاز مجمع به دست حاضران رسید و تعجب طالقانی را به همراه داشت. طالقانی هم توانایی اداره مجمع را نداشت و نتوانست در مجمع رضایت اعضای مجمع را جلب کند.

در مجمع‌های که سالی یکبار برگزار می‌شود فضایی‌ است برای بیان صحبت‌های اعضای مجمع و بررسی عملکرد و موارد مالی، اما رئیس هیأت بیشترین زمان ممکن را برای صحبت کردن داشت تا فرصت صحبت از حاضران گرفته شود و به نوعی وقت‌کشی شود.

کاش اداره کل ورزش و جوانان مازندران ورود پیدا کند و ضعف طالقانی در برگزاری مجمع را با برگزاری مجمعی دیگر در وقتی دیگر جبران کند تا اعضای مجمع بتوانند صحبت کنند، عملکرد فنی و مالی هیأت را نقد و بررسی کنند و به نوعی مجمع واقعی برگزار شود.

در این مجمع فوتبالی‌ چیزی که به آن پرداخته نشد بررسی وضعیت فوتبال ما بود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما