تاریخ انتشارچهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰
کد مطلب : ۴۱۲۱۳۴
با تغییرات در سیستم شبکه ورزش چالوس و با حضور شهرام افتاده در راس هرم هیات فوتبال به این ورزش تخصصی تر نگاه شد، افتاده با تجربه قبلی و با دانش خود یک تیم مدیریتی را در هیات فوتبال تشکیل داد و با تاسیس تیم فوتبال “پیوند چالوس” از لیگ یک مازندران کارشان را آغاز کردند.
۰
plusresetminus
فوتبال در چالوس زنده شد/از جام محلات تا امید به حضور در لیگ برتر
به گزارش بلاغ؛ چالوسی در گذشته دارای چند لیگ و حساسیت فوتبال در این شهر توریستی گرمابخش محافل جوانانش بود،حتی به گفته قدیمی های این ورزش تیم تایلند برای یک بازی دوستانه به این شهر آمد، بعد از دوران جنگ تحمیلی و آغاز شروع فوتبال در ایران، جوانان چالوسی همانند دیگر شهرهای کشور با فوتبال زندگی می‌کردند، شاید فوتبال چالوس بعلت دارا بودن، تیم شهر همجوارش در لیگ برتر ایران زیر سایه قرار گرفت و با افت مواجه شد، اما از این شهر فوتبالیست های خوبی در لیگ برتر و لیگ های دیگر هنرنمایی میکردند، اما مدیریت ضعیف ورزش و هیات فوتبال این شهرستان، چراغ ورزش پر طرفدار این شهر در سایه سنگین شموشک خاموش شد و از فوتبال در چالوس فقط جام محلات وجود داشت.

تیم های خصوصی هم نتوانستند در این شهر جولان دهند و هزینه های زیاد در این رشته محبوب باعث شد که سرمایه گذاران عطای کار را به لقایش ببخشند و فقط مسابقات فوتسال جام رمضان در چالوس از حساسیت بالای در غرب مازندران برخوردار بود.

با تغییرات در سیستم شبکه ورزش شهرستان و با حضور شهرام افتاده در راس هرم هیات فوتبال به این ورزش تخصصی تر نگاه شد، افتاده با تجربه قبلی و با دانش خود یک تیم مدیریتی را در هیات فوتبال تشکیل داد و با تاسیس تیم فوتبال “پیوند چالوس” از لیگ یک مازندران کارشان را آغاز کردند و با کمک خیرین و مسئولین شهرستان، هزینه های تیم تامین شد و امروز با دو بازی کمتر صعود تنها تیم شهرستان به مرحله بعد مسابقات قطعی شد و در صورت کسب رتبه اول یا دوم، این تیم به سوپر لیگ استان مازندران صعود خواهد کرد.

مسئولین شهرستان چالوس برای نشاط اجتماعی و بستر فرهنگی باید این تیم فوتبال را حمایت کنند تا چالوس دوباره مثل دهه های قبل در فوتبال مازندران و امید به آینده نه چندان دور در فوتبال کشور نام خود را زنده کند.

فوتبال تلخ و شیرین است و خیلی از مردم با فوتبال زندگی می‌کنند، حضور در سه لیگ رده بالای کشور باعث می‌شود نام چالوس به جز منطقه توریستی، یک شهر ورزشی به ایران معرفی شود.

با افتتاح استادیوم بزرگ و فانتزی که در آینده ای نزدیک به بهره برداری میرسد، امیدوارم شهرستان چالوس صاحب کرسی در یکی از لیگ های فوتبال ایران شود.

از مردم چالوسی دعوت می شود در ادامه راه تیم شهرشان را تنها نگذارند و همه با هم صعود به سوپر لیگ استان را جشن بگیریم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷