کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

داور بین‌المللی فوتبال ایران:

عدم حضور داوران آسیایی در ایران به طور رسمی تایید نشده است

2 بهمن 1398 ساعت 10:30

داور باتجربه ایران نسبت به مطلب منتشرشده در یک رسانه عربستانی واکنش نشان داد.


به گزارش بلاغ؛ اشکان خورشیدی در حاشیه برگزاری کلاس دانش‌افزایی داوران برای مسابقات نیم فصل دوم لیگ برتر اظهار کرد: طبق سنوات هر سال داوران در نیم فصل کنار هم جمع می‌شوند. یک دوره بازآموزی و تست آمادگی جسمانی به عمل می‌آید تا داوران برای داوری در نیم فصل دوم آماده شوند. قضاوت‌های داوران ما در نیم فصل اول در مجموع خوب بود. قطعا اشتباهاتی وجود داشت، اما این کلاس برگزار می‌شود. تست آمادگی جسمانی گرفته خواهد شد. صحنه‌های اشتباهات نیم فصل اول طبق نظر کمیته داوران پخش می‌شود و در مورد آنها بحث خواهد شد. عیب و ایرادها شناسایی می‌شود و سعی می‌کنیم آنها را برطرف کنیم تا در نیم فصل دوم با اشتباهات کمتری قضاوت کنیم.

خورشیدی در مورد اینکه هنگام برگزاری کلاس در گفت و گو با رئیس جدید کمیته انضباطی انتقاداتی را نسبت به موارد انضباطی مطرح و اعلام کرد که این کمیته بازدارندگی لازم را ندارد، گفت: طبق صحبت‌هایی که در کمیته داوران مطرح شد، قرار شد صحبت‌هایی را با کمیته انضباطی داشته باشیم. رئیس کمیته انضباطی مسائلی که مدنظرشان بود را مطرح کرد، ما هم گوش کردیم. مسائلی در مورد نوع گزارشات داوران و برخورد کمیته انضباطی وجود داشت. اختلاف سلیقه‌ای وجود دارد. قول داده شد که این مسائل رفع شود. امیدوارم در نیم فصل دوم شاهد چنین مسائلی نباشیم که بخواهد چنین گزارشاتی ارائه شود.

داور بین‌المللی فوتبال ایران در مورد مطلبی که یک رسانه سعودی منتشر و در آن اعلام کرد که داوران آسیایی حاضر به حضور و قضاوت در کشور ایران نیستند، عنوان کرد: من هم مثل شما این مطلب را خواندم، اما طی صحبت‌هایی که با همکاران داشتم چنین چیزی هنوز به طور رسمی تایید نشده و فکر نمی‌کنم که چنین مسئله‌ای هم صحت داشته باشد. کشور ما همیشه امن بوده، هست و خواهد بود. به خاطر مسائلی که وجود دارد و مشکلاتی که برخی کشورها با ایران دارند، مسائلی مطرح شده اما واقعیت ندارد و به ما ظلم می‌کنند. به امید خدا مسئولان فوتبال و مسئولان سیاسی بتوانند کاری کنند که نشان دهند مسائل سیاسی از فوتبال جدا هستند و نمایندگان ما بتوانند از میزبانی خودشان استفاده کنند.

وی در پاسخ به این سوال که اگر موضوع کناره‌گیری تیم‌های ایرانی از لیگ قهرمانان آسیا قطعی شود آیا داوران ما هم ممکن است در مسابقات آسیایی شرکت نکنند، گفت: این در حیطه وظایف من نیست و به مسئولان فدراسیون و کمیته داوران مربوط می‌شود.

انتهای پیام/
 


کد مطلب: 412132

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/412132/عدم-حضور-داوران-آسیایی-ایران-طور-رسمی-تایید-نشده

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com