فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جویبار:

ولایت‌فقیه و بصیرت مردم رمز بقای انقلاب اسلامی است

تاریخ انتشاردوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۲
کد مطلب : ۴۱۲۰۶۳
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان جویبار گفت: در طول این 41 سال دشمن لحظه‌ای از دشمنی خود کوتاه نیامده است ولی آنچه انقلاب اسلامی ما را زنده و ماندگار نگه‌داشته، ولایت‌فقیه و بصیرت مردم است.
۰
plusresetminus
ولایت‌فقیه و بصیرت مردم رمز بقای انقلاب اسلامی است
به گزارش بلاغ، مهردادبابایی در جلسه ستاد دهه مبارک فجر اظهار کرد: شعار چهل‌ویکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران "انقلاب اسلامی، زنده و پویا در پرتو ولایتمداری، جهاد و مقاومت" است.
 
وی افزود: در طول این 41 سال دشمن لحظه‌ای از دشمنی خود کوتاه نیامده است ولی آنچه انقلاب اسلامی ما را زنده و ماندگار نگه‌داشته، ولایت‌فقیه و بصیرت مردم است.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جویبار تأکید کرد: حضور آگاهانه و با صلابت مردم در عرصه‌های مختلف و حساس کشور به عنوان یکی از مؤلفه‌های قدرت، اقتدار و استقلال نظام محسوب می‌شود.
 
بابایی بیان کرد: امروز برخی از افرادی که صاحب رسانه هستند یا هنرمندانی که از همین نظام مقدس ارتزاق می‌کنند در زمین دشمن بازی می‌کنند.
 
وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم که خدمتگذار صادقی برای مردم باشیم اظهار کرد:با برگزاری نهضت‌های روشنگری مردم را نسبت به تلاش دشمنان برای ضربه زدن به ایران آگاه سازیم و آنان را هوشیار کنیم.

سید علی اسد فرماندار شهرستان جویبار نیز با بیان اینکه 41 سال پرافتخار از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران دشمن همواره با توطئه، فتنه‌انگیزی و جنگ به دنبال ازبین بردن جمهوری اسلامی ایران بود و در سال‌های اخیر نیز این حجمه‌ها سنگین‌تر شده است.
 
وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در نمازجمعه عنوان کرد: سخنان رهبری در نمازجمعه بار دیگر ایران را به دنیا معرفی کرد و اتحاد و انسجامی را به وجود آورد که باید تقویت شود.
 
فرماندار جویبار بر نقش‌آفرینی دستگاه‌های اجرایی در ارائه خدمت به مردم تأکید و اظهار کرد: باید از مباحثی که موجب اختلاف آفرینی می‌شود پرهیز کنیم زیرا هدف دشمن هم ایجاد اختلافات داخلی است تا بین مردم و حاکمیت شکاف ایجاد کند.
 
اسد تصریح کرد: باید هوشیار باشیم و برنامه‌ریزی درستی برای خدمت‌رسانی به مردم انجام دهیم.
 
انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴