تاریخ انتشاردوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۰
کد مطلب : ۴۱۲۰۳۴
محمدحسین محمدیان و امیرحسین زارع به مدال طلای اوزان ۹۷ و ۱۲۵ کیلوگرم رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام متئو پلیکونه ایتالیا دست یافتند.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام متئو پلیکونه ایتالیا که جزء رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی محسوب می‌شود از امروز در اوزان ۹۷ و ۱۲۵ کیلوگرم در شهر رم ایتالیا آغاز شد که در پایان مسابقات محمدحسین محمدیان و امیرحسین زارع نمایندگان ایران در اوزان ۹۷ و ۱۲۵ کیلوگرم به مدال طلا دست یافتند.

در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدحسین محمدیان در دور نخست با نتیجه ۱۱ بر صفر علیشیر یرگالی دارنده مدال برنز آسیا از قزاقستان را مغلوب کرد.
وی در دور بعد با نتیجه ۱۰ بر صفر از سد بو نیکال از آمریکا گذشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله کایل اسنایدر قهرمان المپیک و جهان از آمریکا را با نتیجه ۸ بر صفر و ضربه فنی شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. محمدیان در این مرحله در یک کشتی زیبا با نتیجه ۱۱ بر صفر از سد آبراهام کونیدو دارنده مدال برنز جهان از ایتالیا گذشت و راهی دیدار فینال شد. وی در این دیدار الکساندر هوشتین دارنده مدال نقره اروپا از کشور بلاروس را با نتیجه ۹ بر صفر مغلوب کرد و به مدال طلا دست یافت.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم امیرحسین زارع پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۵ بر صفر و ضربه فنی یوسوپ باتیرمورزایف دارنده مدال برنز زیر ۲۳ سال جهان از قزاقستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل نیک ماتوهین از آلمان با نتیجه ۸ بر صفر به پیروزی دست یافت و راهی دیدار فینال شد. زارع در دیدار پایانی مقابل بیلال ماخوف قهرمان جهان از روسیه با نتیجه ۵ بر ۳ به پیروزی دست یافت و صاحب مدال طلا شد.
برای محمدحسین، این بغض حالا حالاها کار دارد تا بطور کامل بترکد. انقدر این چند سال دوری سخت گذشت که دیگر به هیچ مدالی رحم نکند.
این طلا هم حاصل صبوری و تحمل دوری چندین ساله از کشتی بود. محمدیان بعد از بازگشتش هر کجا پا گذاشت مدال گرفت و حالا محمدیان هدف‌های بزرگی دارد که در این چند سال برای رسیدن بهش برنامه‌ریزی کرده است.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما