تاریخ انتشاردوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰
کد مطلب : ۴۱۲۰۳۳
رئیس فدراسیون جودو گفت:‌ ما به دنبال این هستیم که بذری را در جودو بکاریم که حتی اگر در دورانی که ما نیستیم نتیجه نداد بعد از ما نتیجه بدهد.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،قرعه‌کشی دومین دوره سوپر لیگ و لیگ تا المپیک 2024 باشگاه‌های کشور یادواره سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی امروز با حضور آرش میراسماعیلی و مجتبی قدمی دبیر فدراسیون جودو و سعید قمی رئیس سازمان لیگ و نمایندگان تیم‌های شرکت کننده برگزار شد که پس از توضیحاتی در خصوص نحوه برگزاری و قوانین اجرایی این رقابت‌ها قرعه‌کشی انجام شد.
آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو درابتدای صحبت‌های خود اظهار داشت: شرکت آرتاگستر آتیه ایرانیان اسپانسر مسابقات لیگ‌های جودوی کشورمان است. امید بر این است که امسال یک لیگ بسیار خوبی را پشت سر بگذاریم البته معتقدم می‌توانستیم لیگ را امسال زودتر برگزار کنیم اما شرایطی که شهریور امسال برای جودوی ما رقم خورد تمرکز ما را به سمت مسائل بین‌المللی برد. در واقع ما در این مدت به دنبال شرایط دیپلماسی ورزشی بودیم تا امید را به جامعه جودو برگردانیم تا این مشکل تعلیق جودو رفع شود و فشار روی نوجوانان و جوانان نیاید و آنها سرخورده نشوند.
وی گفت:‌ مجموعه تلاش جودوی ایران برای این بود که ما مسیر را ادامه دهیم. ما در طول این مدت از اوایل سال تعداد  نفراتی که در گذشته 60 هزار جودوکار بودند اما در حال حاضر 87 هزار جودوکار در سامانه داریم. هدف ما این است که به 200 هزار نفر برسیم.ما به آن شعاری که بهترین‌ها از بیشترین‌ها می‌خواهیم جامعه آماری را بالا ببریم و استعداد یابی و پشتوانه سازی کنیم. شاید مدیران ورزش ما به دنبال نتیجه گرایی هستند واین نتیجه رزومه کاری خودشان شود اما من معتقد به نتیجه نیستم. ما به دنبال این هستیم که در جودو بذری بکاریم که اگر در دوران ما نتیجه نداد در سالیان بعدی نتیجه بدهد. 
 رئیس فدراسیون جودو در ادامه گفت: نتیجه مقطعی و زودگذر خیلی خوب نیست شما نگاه کنید بعد از طلای من 15 سال طول کشید تا مدال طلا کسب شود این یعنی گلخانه‌ای کار کردن. و در واقع تمرکز کردن روی چند مدال که این اصلا خوب نیست. سعی ما این بود که در این مدت توجه زیادی به پایه‌ها داشته باشیم. در طول یک ماه آینده ما 200 نفر را در اردوی نونهالان، نوجوانان و جوانان خواهیم داشت.
میراسماعیلی خاطرنشان کرد: از مسئولان سازمان لیگ تشکر می‌کنم آنها تلاش کردند تا مسابقات سوپر لیگ برای برگزاری آماده شود که سال گذشته سوپر لیگ ما با 4 تیم برگزار شد اما امسال 6 تیم در سوپر لیگ خواهیم داشت. ما لیگ امید را داریم که آینده جودوی ایران هستند. از همین حالا می‌توانیم روی این بچه‌ها برای آینده سرمایه‌گذاری کنیم. قرار است مسابقات لیگ امید با 15 تیم برگزار شود. 
وی در ادامه گفت: در این شرایط اقتصادی واقعا فعالیت‌ کردن در لیگ‌های جودو و سایر رشته‌ها کار دشواری است. جای تشکر دارد این دوستان تیم‌های خود را برای حضور در مسابقات لیگ‌های جودو آماده کردند ما هم تلاش می‌کنیم حمایت‌های لازم را از این تیم‌ها داشته باشیم. به اعتقاد من لیگ بازوی آینده جودو است. ما باید سال آینده زودتر مسابقات لیگ را آغاز کنیم و تمرکز روی لیگ بگذاریم. به امید خدا تعلیق جودوی ایران حل خواهد شد و ما باید با همین نفرات که در اختیار داریم برای جودو پشتوانه سازی کنیم.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲