تاریخ انتشاردوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰
کد مطلب : ۴۱۲۰۲۹
رئیس سازمان لیگ جودو گفت: تمام تلاش ما این است که سطح مسابقات سوپر لیگ و لیگ امید را در سطح مسابقات بین‌المللی برگزار کنیم.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،قرعه‌کشی دومین دوره سوپر لیگ و لیگ تا المپیک 2024 باشگاه‌های کشور یادواره سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی امروز با حضور آرش میراسماعیلی و مجتبی قدمی دبیر فدراسیون جودو و سعید قمی رئیس سازمان لیگ جودو و نمایندگان تیم‌های شرکت کننده برگزار شد که پس از توضیحاتی در خصوص نحوه برگزاری و قوانین اجرایی این رقابت‌ها قرعه‌کشی انجام شد.
سعید قمی در مراسم قرعه‌کشی مسابقات سوپرلیگ جودو اظهار داشت: مسابقات امسال را با یاد و نام شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی آغاز خواهیم کرد. هفته اول این رقابت‌ها را به نام اصحاب رسانه برگزار کرده‌ایم چرا که همه زحمات ما فرصت‌ها و فعالیت‌های ما که بازتاب دارد از سوی اصحاب رسانه است. هفته دوم هفته همدلی مودت و اتحاد خانواده جودو است. هفته سوم را با توجه به مصادف شدن با ولادت امیرالمومنین ما به نام پدران آسمانی (شهدا) نامگذاری کردیم.
وی افزود: از بهترین داوران فدراسیون جودو و داوران بین‌المللی در این رقابت‌ها استفاده خواهیم کرد. تمام تلاش‌ ما این است که تا با حضور بهترین داوران از اشتباهات داوری پیشگیری کنیم. قول می‌دهم که سطح مسابقات سوپرلیگ و امید را در حد مسابقات بین‌المللی بالا ببریم.
رئیس سازمان لیگ جودو در پایان گفت: من از تمام تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها و سرپرستان آنها تشکر می‌کنم و یک خواسته مهمی که دارم این است که در طول مسابقات اخلاق مداری را در نظر بگیریم. ما می‌خواهیم در هر هفته از تیم‌های برتر تجلیل کنیم و از بازیکنان، داوران و بهترین مربیان معرفی کنیم و از آنها تجلیل کنیم.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷