تاریخ انتشاردوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰
کد مطلب : ۴۱۲۰۰۸
وزارت خارجه فلسطین در واکنش به تصمیم اخیر وزیر جنگ رژیم صهیونیستی عنوان کرد، وی با این اقدامات اصرار دارد در سر لیست جنایتکاران جنگی صهیونیستی قرار بگیرد.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،«نفتالی بنت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به تازگی فعالیت تعدادی از فعالان صهیونیست را که به همبستگی با فلسطینی‌ها می‌پرداختند، محدود کرد.
بر اساس گزارش وبگاه «العهد»، وزارت خارجه تشکیلات خودگردان در واکنش به این موضوع بیانیه‌ای صادر و عنوان کرد: «"نفتالی بنت" وزیر جنگ اسرائیل با تصمیم‌های خود اصرار دارد در صدر لیست جنایتکاران جنگی اسرائیلی قرار بگیرد».
در ادامه این بیانیه آمده است: «محدود کردن فعالیت افرادی (که با فلسطین) اعلام همبستگی می‌کنند اعترافی مستقیم به جنایاتی است که بنت علیه ملت فلسطین انجام خواهد داد؛ همچنین تعرض آشکار به آزادی‌های عمومی و آزادی بیان افراد است. به علاوه آنکه اذعانی رسمی به این موضوع است که اسرائیل دولتی فاشیست، نژادپرست و غیردموکراتیک است».
وزارت خارجه فلسطین تأکید کرد، نفتالی بنت دنبال آن است که بیشترین اقدامات را در راستای سیاست حزب راستگرای حاکم انجام دهد که از جمله آنها تلاش برای الحاق بخش بیشتری از کرانه باختری به فلسطین اشغالی، افزایش شهرک‌سازی و افزایش تعداد شهرک‌نشینان است.
در ادامه این بیانیه آمده، تصمیم اخیر بنت این فرصت را به ارتش رژیم صهیونیستی می‌دهد که فعالیت بسیاری از سازمان‌های حقوقی و انسانی را محدود کند.
وزارت خارجه فلسطین در پایان درباره پیامدهای تصمیم نفتالی بنت و تشدید اقدامات سرکوبگرانه علیه تظاهرات‌کنندگان فلسطینی هشدار داد.
نفتالی بنت که یکی از تندروترین سیاستمداران این رژیم به شمار می‌رود، در آذر ماه گذشته بیانیه‌های تندی علیه ایران صادر کرد و مدعی شد که تل‌آویو می‌تواند منافع ایران را در منطقه هدف قرار دهد. روزنامه «هاآرتص» پس از این موضوع در مطلبی نوشت، این بیانیه‌ها بدون هماهنگی با نظامیان صادر شده و خشم فرماندهان اسرائیلی را برانگیخته است. (جزئیات بیشتر)
وی در ماه جاری نیز دستوری را امضا کرد که به موجب آن حساب‌های بانکی خانواده‌های فلسطینی که یکی از اعضای آنها در دادگاه‌های اسرائیل به اقدام تروریستی متهم شده، مسدود می‌گردد.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴