تاریخ انتشاردوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰
کد مطلب : ۴۱۱۹۷۸
معاون اول مجلس سنا افغانستان تاکید کرد که مردم این کشور توافق صلحی را می‌خواهند که در آن آینده‌ آنها روشن باشد و هیچ اعتمادی به صلح آمریکایی ندارند.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،معاون اول مجلس سنا افغانستان تاکید کرد که مردم این کشور اعتمادی به صلح آمریکایی ندارند.
«محمد علم ایزدیار» معاون اول مجلس سنا افغانستان در نشست عمومی امروز یکشنبه (29 دی) گفت: مردم افغانستان هیچ اعتمادی نسبت به آینده توافق صلح میان آمریکا و طالبان ندارند چراکه جزییات این گفت‌وگوها برای مردم و دولت افغانستان مبهم است و به آینده آن امیدی نداریم.
معاون اول مجلس سنا افغانستان تاکید کرد: دولت باید از آمریکایی‌ها بخواهد تا جزییات این گفت‌وگوها را در اختیار آنها قار دهد و این حق مردم است که بدانند چه نوع توافقی قرار است میان آمریکا و طالبان صورت گیرد.
ایزدیار تصریح کرد: مردم افغانستان توافق صلحی را می‌خواهند که در آن آینده‌ مردم روشن باشد و مذاکرات بین‌الافغانی و آتش بس عمومی را به دنبال داشته باشد.
وی همچنین اظهارات اخیر وزیر خارجه پاکستان درباره «کاهش خشونت» را اصلاحی دانست که در حقوق و قانون هیچ تعریفی برای آن در نظر گرفته نشده و آن را یک «سراب» خواند که خواسته‌های مردم را نمی‌تواند برآورده کند.
به گفته وی، طالبان می‌خواهند به بهانه کاهش خشونت، تجدید نیرو کنند و در بهار و تابستان سال آینده منسجم‌تر علیه نیروهای دولتی افغانستان به جنگ بپردازند.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
دولت و مجلس زمینه‌ساز رفع موانع تولید شوند
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۹
پایبندی بانوان به اجرای قانون حجاب و عفاف
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
سپاه در خدمت‌رسانی به مردم پرچم‌داری می‌کند
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴