BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?>BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?> جشن تولد به سبکی دیگر این بار برای شهدا در مازندران | بلاغ نیوز
مدیرکل بنیاد شهید مازندران اعلام کرد

جشن تولد به سبکی دیگر/ این بار برای شهدا در مازندران

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲
کد مطلب : ۴۱۱۹۶۷
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: جشن تولد شهدا در ایام دهه فجر با حضور والدین گرانقدر و معزز، همسران و فرزندان معزز شهدا در تعدادی از گلزار شهدای استان برگزار می‌شود.
۰
plusresetminus
جشن تولد به سبکی دیگر/ این بار برای شهدا در مازندران
به گزارش بلاغ، هدایت مظلومی در جلسه کمیته ایثارگران، برنامه‌های بنیاد شهید در ایام الله دهه مبارک فجر را تشریح کرد.

وی با گرامیداشت یاد و نام شهدا اظهار کرد: خون مطهر شهدا درخت تنومند انقلاب اسلامی ایران را برای همیشه جاودانه و بیمه کرد.

مدیرکل بنیاد شهید مازندران و مسئول کمیته ایثارگران ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر استان با اشاره به تجدید میثاق با شهیدان بیان کرد: آئین مهمانی لاله‌ها(عطر افشانی، غبارروبی و گلباران) مزار شهدا بطور همزمان در 22 شهرستان مازندران و بخش‌های مختلف این استان عصر پنج‌شنبه 17 بهمن ماه در گلزار شهدا برگزار می‌شود.

این مسئول بیان کرد: جشن تولد شهدا با حضور والدین گرانقدر و معزز، همسران و فرزندان معزز شهدا در تعدادی از گلزار شهدای استان برگزار می‌شود.

مظلومی با بیان اینکه از خانواده‌های بزرگوار شهدای دوران انقلاب تکریم و سپاسگزاری می‌شود افزود: در دهه مبارک فجر امسال از جانبازان و زندانیان سیاسی مسلمان قبل از انقلاب تجلیل می‌شود.

وی برگزاری یادواره شهدا مسابقات ورزشی، جشن تکلیف فرزندان کارکنان، گفتمان‌شناسی با موضوع نماز، نشست طلایه‌داران امر به معروف و نهی از منکر بنیاد، دیدار از نخبگان و بازگشایی چند گلزار شهدا در استان را از برنامه‌های محوری و شاخص بنیاد در در این ایام عنوان کرد و گفت: زنگ انقلاب با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی بطور همزمان در نخستین روز از دهه مبارک فجر در مدارس شاهد و ایثارگر استان نواخته می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: در دهه مبارک فجر امسال برنامه‌هایی از قبیل کارگاه آموزشی خانواده، تقدیر و تجلیل از ایثارگران دوران انقلاب، دیدار با مادران آسمانی، بازدید مدارس از پارک موزه دفاع مقدس، اجرای طرح لاله‌های روشن (برگزاری 2 هزار یادواره در دو هزار مدرسه )، نشست بصیرتی، نشست شاعران شاهد،  آذین بندی، همایش منطقه‌ای فاتحان فاو، اعزام پیام آوران ایثار به مدارس و ادارات، از سوی دستگاه‌های عضو کمیته ایثارگران به اجرا در خواهد آمد.

نصرالله نصرالهی معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران نیز در این جلسه گفت: استان مازندران 80 شهید دوران انقلاب و 24 زندانی سیاسی مسلمان قبل از انقلاب دارد.

وی گزارشی از اقدامات به عمل آمده در رابطه با پیگیری مصوبات کمیته ایثارگران را بیان کرد.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
دولت و مجلس زمینه‌ساز رفع موانع تولید شوند
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۹
پایبندی بانوان به اجرای قانون حجاب و عفاف
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
سپاه در خدمت‌رسانی به مردم پرچم‌داری می‌کند
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴