تاریخ انتشاريکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰
کد مطلب : ۴۱۱۹۵۸
نیروی فضایی ارتش آمریکا به علت استفاده از یونیفورم تازه‌اش مورد تمسخر رسانه‌ها و کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازیاهونیوز، نیروی فضایی ارتش آمریکا که یک نیروی تازه تاسیس است، به علت استفاده از یونیفورم تازه‌اش مورد تمسخر رسانه‌ها و کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته است.علت تمسخر لباس نیروی نظامی ارتش آمریکا آن است که یونیفورم یادشده بیشتر شبیه به البسه نظامی است که برای استتار در جنگل‌ها و در میان درختان به کار می‌روند و هیچ ارتباطی با حال و هوای این نیرو‌ها که قرار است ماموریت‌های فضایی داشته باشند، ندارد.
اولین بار بعد از ارسال عکس‌هایی از این لباس نظامی در توئیتر توسط حساب رسمی وزارت دفاع آمریکا بود که سیلی از واکنش‌ها نسبت به آن شکل گرفت. بسیاری از کاربران مدعی شدند که لباس یادشده به گونه‌ای طراحی نشده که در زمان انجام ماموریت‌های فضایی به سربازان کمک کند.

 
کاربر دیگری نیز به تمسخر در توئیتر خود نوشت: شما انتظار دارید چند درخت در فضا پیدا کنید که چنین لباسی را طراحی کرده اید؟ فرد دیگری نیز تصریح کرد: فضا سیاه رنگ است. من حس می‌کنم این نکته مهمی است که باید در طراحی لباس نیروی فضایی ارتش آمریکا به آن توجه می شد.
برخی کاربران هم به شوخی نوشتند که بهتر بود ارتش آمریکا برای طراحی این لباس‌ها از مجموعه فیلم‌های جنگ ستارگان الهام می‌گرفت. به گفته یکی از آنها شاید این نیرو قصد دارد به جنگل‌های کره ماه حمله کند!





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲