تاریخ انتشاريکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰
کد مطلب : ۴۱۱۹۵۱
باشگاه پرسپولیس در هماهنگی با شرکت آل اشپورت جهت حضور در لیگ قهرمانان آسیا، نیم فصل دوم لیگ برتر و همچنین دربی، البسه‌ای با طرح‌های جداگانه را تدارک دیده است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازسایت رسمی باشگاه پرسپولیس، نمایندگان باشگاه در سفر به امارات، اقدام‌های لازم را جهت تهیه البسه تیم انجام داده‌اند.
پرسپولیس در هماهنگی با شرکت آل اشپورت برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا، نیم فصل دوم لیگ برتر و همچنین دربی، البسه‌ای با طرح‌های جداگانه را   تدارک دیده است. این لباس‌ها و طرح‌های جدید آن به زودی رونمایی خواهد شد. این طرح‌ها یک ماه پیش از این مورد بررسی قرار گرفته بود ولی قرار بر این است که اگر اتفاقات روزهای اخیر، منجر به کناره‌گیری نمایندگان ایران از لیگ قهرمانان شود، بررسی و بازنگری مجددی برای لباس‌ها صورت بگیرد.
حسین خبیری و امیرعلی حسینی‌، نمایندگان باشگاه برای بررسی نهایی و دریافت البسه زمستانی و نیم فصل دوم‌، با مدیر خاورمیانه‌ای آل‌اشپورت دیدار کرده و اقدامات لازم ‌انجام‌شده است.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲