کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بارش برف و باران در 15 استان

29 دی 1398 ساعت 14:10

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از بارش برف و باران در محورهای 15 استان کشور خبر داد.


به گزارش بلاغ به نقل ازسرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگاردر خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی اظهار داشت: در حال حاضر بارش پرحجم برف را در محورهای مواصلاتی استان‌های تهران، اردبیل، قزوین، زنجان، البرز، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی شاهد هستیم.
وی با اشاره به این مطلب که بارش برف در محورهای فوق تا پایان وقت امروز ادامه دار خواهد بود، از رانندگانی که قصد تردد در این محورها را دارند درخواست کرد که حتما به تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ مجهز باشند.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به پیش‌بینی بارش برف از آخر وقت امشب و از ساعات ابتدایی فردا در استان خراسان رضوی، خبر داد و گفت: در ادامه استان خراسان شمالی و خراسان جنوبی و به ویژه ارتفاعات نیز درگیر برف خواهند شد بنابراین برای رانندگانی که قصد تردد در این مناطق و استان‌های شرقی را دارند باید به این مهم توجه کرده و تجهیزات لازم را به همراه داشته باشند.
سرهنگ رحمانی گفت: در برخی محورهای استان‌های گیلان، اصفهان، کردستان، همدان و سمنان نیز بارش برف جریان دارد؛ همچنین در اکثر محورهای گیلان، مازندران، کهگیلویه و بویراحمد و کرمانشاه نیز باران می‌بارد.
وی به لزوم تردد با زنجیر چرخ در برخی محورهای استان‌های اردبیل، خراسان رضوی، چهارمحال و بختیاری، آذربایجان غربی، زنجان و گیلان اشاره و بیان داشت: در اکثر محورهای استان مرکزی و برخی محورهای استان‌های لرستان، همدان، اصفهان، خراسان رضوی، و ارتفاعات فیروزکوه نیز مه گرفتگی همراه با کاهش دید گزارش شده است.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به پیش‌بینی بارش‌ها تا روز چهارشنبه اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت جوی و پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی مبنی بر ادامه بارش‌ها تا روز چهارشنبه لازم است رانندگان قبل از سفر در جاده‌ها حتما از سالم بودن بخاری خودرو و برف پاک کن اطمینان حاصل کرده و تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ را همراه داشته باشند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 411941

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/411941/بارش-برف-باران-15-استان

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com