تاریخ انتشاريکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰
کد مطلب : ۴۱۱۹۳۶
رئیس پلیس راهور پایتخت از ترافیک نیمه سنگین در معابر بزرگراهی و شمالی پایتخت خبر داد و گفت: با توجه به وضعیت مناطق شمالی، رانندگان از زنجیر چرخ استفاده کنند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازسردار «محمدرضا مهماندار» رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار  در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی معابر پایتخت با توجه به بارش شدید برف اظهار داشت: در حال حاضر با توجه به بارش برف و لغزندگی در سطح معابر حرکت خودروها به کندی انجام می‌شود. 
رئیس پلیس راهور پایتخت با بیان این مطلب که خوشبختانه معبر مسدودی نداریم،  تصریح کرد:از شب گذشته ماموران پلیس راهور در آماده‌باش بوده و خرابی و تصادفات را به سرعت مرتفع کردند؛ همچنین ماموران شهرداری نیز از صبح معابر را نمک پاشی و برف‌روبی کردند.
سردار مهماندار گفت: با توجه به شدت برف در معابر شمالی پایتخت لازم از شهروندان برای تردد از زنجیر چرخ استفاده کنند.
وی ادامه داد: شهروندان دقت داشته باشند که اگر تصادف خسارتی رخ داد بلافاصله از وضعیت خودروها عکس و فیلم تهیه کرده و خودروها را به منتهی الیه سمت راست هدایت کنند تا هنگام رسیدن ماموران به سر صحنه،  راه مسدود نشود.
رئیس پلیس راهور پایتخت در پاسخ به دیگر پرسش فارس در خصوص وضعیت تردد در معابر بزرگراهی اعلام کرد: در معابر بزرگراهی و ورودی تهران ترافیک نیمه سنگین است همچنین در معابر شمالی پایتخت نیز به علت شدت بارش و کندی حرکت خودروها ترافیک نیمه سنگین بوده و مشکل خاص دیگری نداریم.
سردار مهماندار به رانندگان توصیه کرد که با سرعت مطمئنه و فاصله طولی مجاز اقدام به رانندگی کنند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲